2006年12月29日 星期五

發up瘋.... 廚房vs燒雞!

我發覺個焗爐越黎越好用, 仲正過微波爐呢,, 以前係香港屋企都有焗爐, 但好少用黎整野食, 多數都係焗下蛋糕同曲奇餅咋..依家仲衰, 直程剩係用黎放d無乜用既碗&杯.. 

咁大個女都係近依兩三年先識煲飯, 今年過左黎杜拜先算真係識煮飯..  原來廚房對於一個會入廚既女人黎講係十分重要, 而且廚房既用具亦都係非常講究, 大至一個煲, 一隻獲, 小至一張保鮮紙都唔係求其架!  我依家先深深體會到, 廚房其實同睡房一樣重要! 廚房既大小, 水龍頭既位置, 吊櫃, 碗櫃, 食物櫃等, 每一個設計都唔可以是是單單.... 因為我漸漸發覺, 我入廚房整野仲好似多過入睡房咁?!  明明啱啱先洗完早餐d碗, 咁快又係到洗緊lunch既碗? 轉個頭又洗晚餐既碗?? 有時洗到自己都好似麻木左, 會問下自己, '咦, 我唔係啱啱先洗完一堆碗碟咩, 點解我又係到洗緊既?'  一係就我明明啱啱先切完d蒜頭, 彊絲.. 點解我依家又要再切?? 

所以如果個廚房整得唔好靚, 唔夠就手, 唔夠舒適, 邊個會enjoy成日走入去廚飯呢? 係呢邊地方大, 廚房都算大, 我都係覺得啱啱夠用咋,  香港地方咁細,,, 如果個廚房又細又窄,, 我驚我會適應唔到...

唔知點解今日心情麻麻地, 係咁亂發up瘋!

***********************************************************************************************

之前我買左隻小Size既冰鮮雞返黎, 諗住試下焗雞食,, 因為成日食出面d燒雞好好味, 皮脆肉嫩, 所以我又試下整    初初諗住試玩性質... 點知整左出黎出奇地好味, d肉好嫩口, 連d雞胸都唔'un', 大少又食到'lam lam利'

 
 

燒雞過程.....


登登登登..... 又香又滑既燒雞出爐... 但個皮唔脆, 下次我諗要較高溫d....


再配南瓜湯 & 蒜香炒椰菜...


3 則留言:

  1. 嘩~隻雞燒出黎個樣真係呃得下人架喎!其實小女人你又有咩係發up瘋呢,廚房對入廚既人都重要架啦,嘩哈哈~不過之前個廚房你都搞得掂啦,細少少你都會煮到好野既!知冇!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2006年12月30日 上午11:23

    sam sam, 我最鐘意發up瘋架啦,, 表面上係講廚房, 其實個心悶悶不樂, 求其搵個topic黎講下之麻.... 廚房大又要廚, 廚房細又係要煮, 你估個個好似廖太咁幸福, 有個咁大既廚房用咩!!!!  仲有呀, 隻燒雞唔係呃人架, 真係好好味架....

    回覆刪除
  3. 同埋呀,見到你玩得(其實係煮得)咁開心,我都想要個好既焗爐呢!

    回覆刪除