2006年12月25日 星期一

XO醬海鮮炒烏冬

前幾日放假, 同大少食左個豐富早餐後, 到三點幾先肚餓... 打開個雪櫃, 好似又無乜材料, 都唔知煮乜好?!  突然間靈機一觸, 廖太之前送左一樽自制XO醬俾我, 咁正既野, 我緊係帶埋過黎杜拜呢邊啦.... 再搵下雪隔有咩剩餘物資,, 有墨丸, 腸仔, 海鮮包, 椰菜等......... 咁就炒我家傳既XO醬海鮮炒烏冬 (點解係家傳? 因為我DADDY平時好鐘意用XO醬炒烏冬我食)


豐富早餐, 磨菇庵列配茄汁豆加牛角包...

XO醬海鮮炒烏冬

材料 :

魚柳 .................... 一條 (切開為小塊)

海鮮包 (青口, 蟹柳粒, 小帶子粒 (係呢邊有得一PACK賣, 如果香港無, 就要自己準備))....... 適量

腸仔 ..................... 一條 (切粒備用)

墨丸 ..................... 四粒 (切粒備用)

烏冬 ..................... 一包

椰菜 ..................... 適量

醃料  : (FOR 魚柳)

鼓油 ................... 少許

麻油 ................... 少許

胡椒粉................. 少許

粟粉 .................. 少許

香草 .................. 少許

調味料 :

豉油 .................... 少許

XO醬 .................. 4 - 5 鐵匙

鹽 ....................... 少許

做法 :

1)  開獲落油煎香魚柳至金黃色 (用慢火煎)

2) 另炒熟海鮮粒, 腸仔粒, 墨丸粒&椰菜, 撈起備用

3) 將烏冬放入魚柳獲內一起炒, 再加入2

4) 加入調味料, 略炒即可. (自己試味)

其實呢個炒烏冬好簡單, 我諗好多朋友可能炒得仲好味過我呢款, 我只係想POST出黎讚下廖太既XO醬好好味.... 但我睇小左佢, 落太多, 攪到辣得滯!!! 但都好好味!!!!

好香口既XO醬海鮮炒烏冬... 估唔到一包烏冬都夠兩個人食喎!


嘩... 好足料, 好多好多既瑤柱係XO醬入面呀! 好好味


沒有留言:

張貼留言