2006年12月31日 星期日

Happy New Year!!!!!!

Happy New Year!!!! 

祝各位朋友身體健康, 心想事成, 日日都開開心心!!!

今日已經係2006最後一日, 回顧返過去呢一年, 你覺得自己有冇進步到呢? 有冇咩得著? 對於自己2006年1月1日曾許下既願望, 有冇實現到呀?  我自己覺得今年係我人生最開心既一年, 因為無論家庭, 事業, 愛情, 友情等都過得非常順利, 而且今年我覺得最開心既就係同左大少一齊... 另外就係去左希臘玩呀!!!  呢個地方係我一直夢寐已求想去左好耐既dream place, 終於俾我去左, 仲日日都玩得好開心 (多謝sandy, sammy & 大少既照顧) 如果唔係你地, 我都唔會咁快有機會去呀!!!  呀, 最緊要多謝我阿爹金錢上既大力支持... love you so much!!!

好啦, 除左回望過去, 仲要迎接將來.... 我係2007年有咩新計劃&願望? 

1.  家人, 朋友身體健康, 平平安安, 事事順利

2. 大少工作順利, 身體健康, 越黎越錫我

3. 希望減肥可以有大躍進既成績 (過去每年都想減肥成功, 不過我睇都幾難, 唔洗成功, 有少少成績我都已經收貨)

4. 希望可以搵到一份更好既工

5. 想人生積極少少, 今年可以真係'的'起心肝學日文

6. 希望自己既EQ可以俾大少感染到再提升高D, 唔好為小事抓狂...

7. 日日都過得開心快樂...

8. 好老土咁講句 - 願世界和平, 少D天災人禍

哈哈.... 其實仲有好多濕碎野, 不過唔講咁多, 攪到好似咁濫咁... 我既新一年計劃&願望大致上就係咁啦...

你地又有D咩新年願望呀? 

呢個係我送俾大少既除夕禮物, 因為佢專門鐘意玩呢D用腦費神既玩意....

但估唔到佢唔洗一個鐘就砌好.... 勁呀!


呢個係大少送俾我既除夕禮物, 我地之前係杜拜搵左好耐呼拉圈都搵唔到邊到有得賣..... 但前幾日, 我地去家樂福買完野, 將架手推車推去車尾放野時, 打開車尾, 我見到呢個呼拉圈, 好興奮咁問 '點解有個呼拉圈既? 嘩, 好駛利呀, 點解搵到既?'   跟住大少呆左兩秒, 就話, '哎吔, 頭先仲記得要洗開你, 轉頭又唔記得, 俾你發現左添..... '  Honey,, 好多謝你咁細心一直記住我想要既野.. 就算只係一個好普通既呼拉圈, 我都好開心, 雖然唔係在你計劃內俾我發現, 但我都好surprise, 好開心呀!!  I LOVE YOU!


4 則留言:

  1. happy new year , nice to meet you again, !!!!

    回覆刪除
  2. hello ,  you now live in where ar ????

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2006年12月31日 下午3:53

    Hello, snap shot/funny boy??  is the same person, right?.... Nice to meet u.  Happy New Year!!!   I live in Dubai now... 

    回覆刪除
  4. Hon, 我只係有一個願望....就係想你D願望成真啦...he.heeee..

    回覆刪除