2006年12月24日 星期日

我們的聖誕大餐....

MERRY CHRISTMAS !!! MERRY CHRISTMAS!!!  MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR!!!!

首先多謝有d朋友留言俾我suggest 我揀邊個Menu...

Finally.... 我同大少決定左Menu 4... heeeeee  其實都係自己煮, 不過菜式有少少變動啦...  今個聖誕雖然無乜聖誕氣氛, 但我係香港買左少少飾物過黎呢邊怖置,所以係我地間屋到, 都搵到少少聖誕氣氛既....  另外就係今個聖誕真係好sweet sweet, 因為我同大少兩口子一齊炮製每一道菜式, 感覺真係好開心, 好甜蜜, 我好感謝主賜左呢一個男人俾我.... 因為同你一齊, 感覺真係好舒服, 好開心...  I Love You, Baby..

ok, let's see our Christmas Menu

前菜 : 煙三文魚沙律

湯 : 磨菇海鮮湯

主菜 : 肉眼扒配蕃茄義粉 (配南非紅酒)

甜品 : Ng's Family HOMEMADE 菠芒橙

煙三文魚沙律 (係家樂福買現成一盒沙律菜, 另再買一PACK 煙三文魚, 稍花少少心思舖上碟, 即可)

磨菇海鮮湯 (只係罐頭磨菇湯, 但另加什錦海鮮粒, 內有青口, 帶子, 蟹柳等.... 加左後成個湯香好多, 好有鮮味)

大少托朋友係DUTY FREE買左一枝紅酒... 我平時好少飲酒, 因為酒量唔好, 而且覺得唔好飲, 但呢枝紅酒又幾OK喎, 唔太難入口....  敗畢係無紅酒杯, 逼住用可樂杯黎享用囉... 別有一番風味呢!




肉眼扒配蕃茄義粉 (每次煎扒都係由大少操刀, 次次都煎得好好味,,, 義粉係我request, 唔知點解勁想食義粉... Yummy!)

Ng's Family HOMEMADE 菠芒橙 (大少好鐘意將D生果切粒, 撈埋一齊, 用spoon拔黎食, 今次簡簡單單將芒果, 橙切粒, 另外再加菠蘿片... 最攪笑係三種生果都係同一隻色.. )

食完呢餐聖誕大餐, 我地兩個都好滿足咁坐係sofa到傾計,,, 大少仲好古惑咁係唔知邊到潛左份聖誕禮物俾我............  好開心,, 所以我諗過時過節花少少心思係屋企煮飯都幾好, 食完又可以即刻攬住溫馨下, 唔洗理人....


沒有留言:

張貼留言