2006年12月2日 星期六

錫錫蝦蝦蝦vs巴黎鐵塔反轉再反轉

尋日放假同大少出去mall 到食Brunch,, 大少對Brunch 情有獨鍾, 明明都成十二點, 可以食LUNCH,, 但佢都係堅持要食Brunch... Anyway, 食乜對我黎講, 我都無乜所謂, 食brunch都有個好處, 因為雖然遲左起身, 但都好似仲處於好早既狀態, 心理上, 覺得個日既時間好似無waste到, 同埋我諗Brunch 既價錢應該平過 lunch 掛?!




 


行左陣MALL, 買左o的手信,, 再去supermarket買餸, 我地係家樂福海鮮區到企左陣, 終於決定夜晚整呢個 "西班牙海鮮焗飯" , 我係香港最鐘意食呢個飯.. 尤其要有大大大蝦個隻... 正! 


對住一堆海鮮,, 其實我未整過呢毎飯, 亦都無上網搵Recipe (因為懶).... 我唔理咁多住, 將所有海鮮洗乾淨, 醃好晒, 放係雪樻後, 再同大少討論下呢個飯應該點煮呢...


 


材料:


大蝦 ......................  4 隻


青口(已去殼) .......  適量 (depends on 自己喜好)


魷魚 .....................  3-4隻


生磨菇 .................  適量 (depends on 自己喜好)


茄汁 .....................  Chok幾下


蕃茄醬(用作做義粉個隻) ...  三 - 四 湯匙





醃料:


大蝦 - 用鹽鋪係蝦上, 少少酒


魷魚 - 生抽, 酒, 粟粉, 糖 (全部均少許)


青口 - 少少鹽





以上均醃半小時


 


做法:


 


1)  先煲飯, 但唔好煲到熟晒, 半熟即可


2)  開獲落油炒香磨菇, 魷魚, 青口(略炒) 備用 (唔洗撈起, 照放係獲到)


3)  另再開獲落油煎大蝦, 煎完一面見蝦轉色, 再煎另一面, 加水加生抽&酒, 直至整隻蝦表面熟透, 再轉慢火再煎一陣, 備用

 


 


 

4)  同時間, 將頭先2既材料加入蕃茄醬, 茄汁, 加糖, 加水, 煮個汁出黎(自己試味, 唔夠邊隻味就落返多少少), 但個汁要預備多D 攞黎煮熟個飯.



 


5)  將半生熟飯倒入4內, 略炒, 確保所有飯均沾上茄汁, 收細火蓋上蓋煮至飯熟 (不時抄下D飯, 如果唔係容易痴底)



6)  將飯放上碟, 按自己喜好將蝦作裝飾即可!



 


我既 design - " 錫錫蝦蝦蝦燴飯"!



 


 


 


大少 design - "巴黎鐵塔反轉再反轉燴飯" (大少自己作架!)





6 則留言:

  1. 喂,係你隻碟細定係隻蝦大呢,睇上去隻蝦真係好鬼大隻呀,好吸人呀!好似好好食呢!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2006年12月4日 凌晨3:25

    Meeko, 隻蝦煎完後都有一隻手掌咁長到啦, 都算大, 又肥, 又多肉.... 呢D蝦配飯食的話, 兩隻已經好漏架啦,, 真係好好味架... 但大少仲嫌唔夠彈牙喎.. 不過無法啦, 呢到又無游水海鮮賣....

    回覆刪除
  3. 哇, 你地的私房菜好掂呀, 淨係賣相已經好正! 你地身處巴黎?

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2006年12月4日 晚上10:31

    小窗, 你好!  我現身處杜拜, 唔係巴黎... 我都有睇過你既BLOG, 你既私房菜都好吸引, 以後我地可以互相交流下...

    回覆刪除
  5. 哇, 杜拜很遠呀...... 但無論咩地方都難唔到你bor, 可以就地取材, 勁! 我呢排研究點煮藍青口...我試過在餐廳食, 佢地用白汁煮但一點都不"漏"而且保持到藍青口的鮮味...都唔知點整的

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2006年12月4日 晚上11:31

    藍青口呀??? 我好似無食過呢款菜式喎.. 但我估係咪就咁洗淨, 之後用焗爐焗?  定用牛油煎呢?  你有冇試過自己整白汁, 自己整無罐頭個D咁漏架喎... 但就麻煩少少囉.

    回覆刪除