2006年12月28日 星期四

MSN大地震!!!

唉呀, 今日終於上到MSN啦.... 由前日大地震後, 就上唔到.... 感覺就真係好無助, 平時我一起身同大少食完早餐, 第一件事碗都未執就上MSN架麻,, 呢兩日上唔到... 攪到我好似無左靈魂咁... 朋友們, 我好掛住你地呢!!!  原來除左Internet對於我黎講係好緊要外.. MSN都算係我生命中不能缺少既一樣野.. 佢除左係俾到娛樂我外, 仲好似我既家人咁, 平時唔覺唔覺, 原來有你地係到一齊上網, 就算唔係成日有傾開計, 都無形俾左種安全感我!

雖然呢兩日真係好悶.. 但細心諗, 我都要感謝主... 雖然呢次大地震令到上唔到MSN, 係好慘... 但值得我開心同感恩既係, 好好好好好好好好好好彩我係大少身邊

之前未過黎杜拜, 我地只可以靠MSN傾計同見面.. 有時候網絡唔隱定, MSN唔聽洗, Connect得唔好, 攪到我同大少無辦法好暢順咁傾計時, 我都會痴左線, 所以如果今次呢個"MSN大地震"我係o係香港既話, 仲要唔知佢幾時先好得返, 我諗我會'炆'到傻左!!!!  所以我真係好感謝主, 係意外發生其間, 我同大少係身處同一地方, 同埋我媽咪&台灣D親戚都平安無事, 感謝主!

呢兩日係屋企無野做, 唯有不斷諗新菜式同埋焗蛋糕囉... 發現有左個焗爐真係可以玩多好多野, 好抵玩呀!

焗薯, 無咁肥膩! 但又好好味!!!

Blueberry Cheese Cake

雖然整左兩個Cheese Cake, 但都係失敗!  聽日再試過

New York Cheese Cake - 個賣相好靚, 但味道就太咸, 買錯左cream cheese!

雖然好靚, 但食左兩件都成個掉左

煙三文魚炒飯配焗雞翼

以上所有菜式都係有用到個焗爐黎整架, 所以我同大少講個焗爐真係好抵玩!!!!


2 則留言:

  1. 勁喎....咁快又整咗咁多嘢食! 但你咁樣點keep fit呀 ?
    仲有....點解個個new york cheese cake 條邊好似咁香脆咁嘅??
    好似炸出嚟咁樣....

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2006年12月29日 清晨5:01

    Esther, 係呀係呀,, 要開始減肥啦,, 1月1號開始啦....   鬼叫我同我男朋友都鐘意食咩,,, 佢又係鐘意整野食, 我地兩個一得閒就入廚房諗整乜, 唔肥有鬼!!!!  個new york cheese cake係失敗之作麻, 我都唔知點解焗到咁? 我都好upsad.. waste左我兩次既心機& 時間,, 都係唔掂...

    回覆刪除