2006年12月31日 星期日

Night at the Museum

依家已經係2007年1月1號.... 新年快樂!!!!!  杜拜呢邊有放煙花, 但我地睇得唔係太清楚, 而且睇既時候已經係水尾lu....  我都係鐘意香港新年放個d煙花, 壯觀好多!!!

今日同大少出dubai諗住去Ski Dubai滑雪, 但由於今日呢d大日子, 個個都一家大細出街玩,,, 好似所有人都去晒Mall of Emirates到慶祝咁, 多人多到爆,,,成個Mall都迫滿黑白人 (黑 = 著黑袍由頭包到落腳既女人, 白 = 著白袍, d白袍白到好似新買咁既男人)  好攪笑, 好少見咁人齊,, 個氣氛都ok唔錯, 至少好過聖誕節好多..... 所以我都最後都無去ski,, 改左去睇戲....

黎左杜拜咁耐, 第一次戲院睇戲, 因為無字幕, 要齋聽英文, 所以我地特登揀一d無咁難明既戲睇, 大少原本想睇007, 但個時間唔係咁夾我地, 所以我地就改睇一套叫做 "Night at the Museum", 睇到呢套戲既poster時, 我諗係一D帶有少少迷離既恐怖片,, 因為張poster都無乜影到有咩主角, 只係俾到一種感覺我係 "應該係講個museum既展覽品到夜晚會識郁, 跟住捉左d人唔知去邊個類啦",,,

點知.. 開場無耐就見到個男主角賓史迪拿, 大少同我都不約而同咁 '下, 佢做呀!! 咁一定係笑片啦!'  結果真係好好笑..

 雖然我唔係十足十聽得明佢地每一個字, 但好好彩都無睇到R晒頭咁,, 最抵死係故事生鬼, 加上劇中演員鬼馬, 所以我地都睇得好投入....值得推介俾各位... 不過我唔知香港依家做左未?  

另外最攪笑既地方係, dubai呢到d人睇戲好鬼投入架, 一睇到d好笑位或者激動到佢地心弦既位, 佢地會好似睇緊演唱會咁拍手叫座, 又會吹口哨,,, 好似真係好欣賞套戲咁...  我記得好細個跟我Uncle去睇戲, 我諗我個時十幾歲大,, 係戲院睇戲偶然都會聽到有人睇到拍晒手... 但自我長大後再去睇戲, 咁多年都無乜呢d事發生.... 所以今日睇呢場戲, 除左戲好睇外, 我同大少都覺得氣氛好正,, 因為一大班人一齊睇戲, 一齊笑, 仲有人拍手叫好叫座,,, 令到成個氣氛都好輕鬆...好好feel... 真係好感謝主賜俾我地係2006年最後既一晚有個咁開心既節目...

大家見唔見到好多黑白人呀??


係帆船酒店兩旁放既煙花, 好難得先影到一幅完整少少既俾你地睇,, 新年快樂!!!


MALL OF EMIRATES - SKI DUBAI 外型


2 則留言:

  1. 《翻生侏羅館》(Night at the Museum)將於二月中先係香港上呀!所以唔好講劇情呀,如果唔係鬧爆你!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年1月1日 凌晨12:41

    SAM, 哎吔...我緊係唔會講個劇情啦, 我都想你地入戲院開開心心咁睇架麻..... 但佢個名叫'翻生侏羅館'咁樣衰既??

    回覆刪除