2006年12月7日 星期四

Daddy, I LOVE U

Thanks GOD!   終於平安到步啦,,, 我係一個極度害怕坐飛機既人.... 都唔明點解, 由細坐到大,, 都咁驚,, 越諗越唔明,, 細個唔驚依家先驚??  所以我坐飛機其間, 無論幾眼訓, 都係訓唔到, 一黎架機稍有微震, 足以令我雙手即刻足住椅柄, 個口就會不斷念念有詞咁向主求救!!! 同埋呀.. 飛機D位一D都唔FIT人既頸背位... 訓到個人周身唔舒服, 點可能訓到呀!!!   慘慘慘!!!!

不過我有個朋友好好(杰杰), 佢肯犠牲一日大假加埋訓覺既時間, 一早六點到機場黎接我, 係我好納悶既朝早有返少少生氣... 返到屋企更加開心, 始終都係屋企自己間房最舒服..... 見到張被, 就好想訓落去啦....  但我當然要去同我親愛既父親大人傾兩句先啦(雖然係杜拜都日日玩眼仔, 其實都傾得好密), 但我FEEL到佢見到我返黎都好開心,, 不斷問我呢樣問我個樣...

最難得係... 我同DADDY大叫一句, 有冇野食呀, 好肚餓呀!!  跟住我DADDY就即刻煮左一碗熱辣辣既蕃茄湯米粉我食.... 味道就.... OK啦, 我覺得我整既蕃茄午餐肉通粉好味D.... 但勝在係我DADDY煮俾我食, 而且仲有就係好耐無食過既靚菜心呀!!!!!  係杜拜想買條靚菜都難, 何況菜心... 所以我呢個早餐食得好滿足!!!    同埋又一證明, 我DADDY真係好錫我 (雖然佢把口成日都話我)... 我始終都係你粒掌上明珠,,, 我知你永遠都會咁錫我... DADDY, I Love YOU!!!!

愛心米粉....... 唔係我煮架, 係我阿爹煮架!!

好綠既靚菜心呀..... 好好味呀!!!!


沒有留言:

張貼留言