2007年4月29日 星期日

人見人愛的蛋糕仔

無得上網既日子, 係屋企真係好悶....

幸好家中電視偶有一d攪笑西方劇集作伴, 否則我會發毛!

呢幾日呢到天氣熱到不得了, 試過一次自己係屋企行返公司上網, 雖然短短十幾分鐘路程, 足以令我溶化... 唔想大少工作其間突登走出黎車我.. 我唯有留係屋企作獨居老人! 

每日朝早煮完早餐, 等大少返工後, 我就會睇電視, 洗衫, 熨衫, 掠衫, 再煮Lunch, 跟住下晝我就會好free架啦~~

除左訓晏覺外, 我最近就會係屋企玩個新焗爐!  前幾日, 上網係大少奶個BLOG到抄抵左做一口蛋糕仔既recipe, 希望今次會成功!


做好麵糊前, 先排好一個個紙兜



做蛋糕, set好D架部先!!  (次次都整到好似打仗咁!)

before baking,用唧咀唧到六七成滿....

焗緊啦.... 睇住佢漲卜卜,, 好開心呀~~

出爐啦~~~

我TOTAL 焗左兩盤五十幾隻, 第一盤按原定時間焗, 就好軟熟!  第二盤焗多左十五分鐘... 就變得好脆身,, 兩種食法都好味!!  感謝主.... 成功左lu!!

送左一大半俾大少d同事食, 個個都話好味,, 可能大家都掛念香港既蛋糕仔....

一 口 蛋 糕 仔 食 譜 Recipe (我由大少奶到COPY,  大少奶係撰寫自小魚仔, 點都好, 要唔該晒佢兩位!)

材 料  ( 50 - 60 個 份 量 )

無鹽牛油 ( 室温 )  150 克  

砂糖  12 克  

 蛋黃  3 個  

蛋白  3 個  

砂糖  102 克

低筋粉 ( 辥好 )  126 克 

發粉  1/2 茶匙 

小紙杯模 ~ 適量

做 法   :

(1) 首先預熱焗爐 180 度 火  /  15 分鐘  及 低筋粉 + 發粉 ( 薛好 ) ~ 備 用。

(2) 室温牛油 + 砂糖 (12克) 放入缸內用 (1號速) 打至鬆發 。

(3) 加入蛋黄 ( 分2-3次加入 ) 繼續攪拌至光滑 。

(4) 另外將蛋白放入缸內用 (1號速) 打至發泡,加入砂糖 (102克) 分2-3次加入打至企身。

(5) 用膠挖將蛋黃糊分2-3次加入蛋白糊內輕輕攪拌勻 。

(6) 加入巳薛好低筋粉 + 發粉落去攪拌勻 。

(7) 將麵糊放入唧袋內,然後唧落紙杯仔內 (6-7成滿) ,再入焗爐 (中層) 180度 / 15-20 分鐘。


沒有留言:

張貼留言