2007年4月17日 星期二

兢猜遊戲 (附答案!!!)


各位...  真係十分唔好意思!!!!!

原本答應大家upload 我間新屋俾大家睇, 但基於笨拙既我仲係到好努力搵緊用咩Software可以將段video既size cut細d... 所以到依家仲未upload到!! 希望大家唔好介意~~~ 

如果大家有咩簡易software 教到我resize 個video, 請湧躍提供資料,,, 唔該晒!!!!!

黎緊都會好忙, 忙於執屋走佬 (呢樣係最頭痛!!! 搬屋係好麻煩~)  忙於繼續為新屋添置傢俱, 電器... 最煩係新屋個窗廉仲未整好... 寬頻線又未知幾時先有... 樣樣野都hold住hold住,, 去得唔順...
 

不過呢一刻,, 我已經好感恩!! 因為我覺得神真係好眷顧我~~  感謝主!

暫時post唔到Vedio 俾大家睇, 但有其他新發現!!!

你地睇下相中既杯!!! 係咪好攪笑, 超大隻呢??

呢到除左屋大, 食物份量大, 商場大, 連隻杯都大隻過人?!

呢隻唔係真係俾人吹水既杯... 俾大家估下係乜?

估中.... 有獎!!  但獎乜好呢?? 我都唔知??  獎你黎杜拜玩時, 免費倍你一日遊啦...haaaaaaaaaaaaa


P.S. 由尋晚開始上Yahoo Blog已經開始好慢, 又load唔到相,, 究竟係我呢邊既網絡問題定yahoo 有問題呢? 你地有冇咁既情況呀??

The Answer :

有個'lung'係底架,, 係for 放盤栽架!!  我個同事係呢邊花墟買!  我同佢講, 我d BLOG友話HK千色店都有, 佢叫我問下你地, 香港賣幾錢喎?? 佢係到買要Dhs 80 (約港幣$82), 我諗香港會平D掛!!

 


沒有留言:

張貼留言