2007年4月23日 星期一

撚手炒飯

平日o既午餐, 多數都係碟頭飯/義粉... 由於大少lunch time 時間關係 + 本人啱啱訓醒懶人作崇,,, 所以, 午餐都係越平凡, 越簡單, 越好!

大少最好就係從來都唔會話我o既不是!  好似每當我大叫... 我唔想煮c@#@, 唔想洗%&!, 唔想做%$#q, 甚至訓到唔想起身,, 佢都絶無半點唔滿意既樣子掛在臉上!  反而換來一句好溫柔地說 : 好呀! 唔好煮啦,, 我買外賣呀... 你想食乜呀? / 唔好洗啦,, 等我洗啦,, 你好累架啦,, 等我黎啦!! / 唔想做咪唔好做囉... 俾自己休息下啦!! / 你咁累, 你訓啦,, 唔好熨衫啦... 今晚等我落廚煮餐好過你食呀, 你想食乜呀??

每次聽到佢永無托我手掙o既回應... 我心都軟埋,,, 仲邊到真係捨得唔做, 唔煮, 唔洗, 唔起身喎!!!

我真係好感謝主... 俾我遇到你!!   I love You ...Darling!

肉麻野講完啦...heeeeeeeeeee  講返正題!

我其實想話, 日日要諗煮乜食, 都幾頭痕!

不過隨和o既大少從來都唔會嫌棄我每日o既菜式... 尤其我o既撚手炒飯!!!  因為唔知點解佢對我o既撚手炒飯真係情有獨鐘架!!!

你地睇下我家隻獲... 幾大獲!!!!

夠我一邊炒飯, 一邊炒餸!! 平日朝早時間緊迫, 我就用佢黎煎兩條腸仔, 三隻太陽蛋, 再加兩件麪包都卓卓有餘!!!  雖然呢到買唔到靚既中國獲用,, 但呢隻獲絶對係我既好幫手!!


雖然外貌係簡單左D.... 但內有疆蓉係入面架,,, 駒風呀, 有益呀!!


老實講, 我自己都好鐘意食炒飯,, 所以就算一個好普通既炒飯,  對我同大少黎講,, 都係極品呀~~~

p.s. 係到我要多謝我親愛o既爸爸.... 因為我識炒呢個炒飯, 唔多唔少都係食得多我老豆炒既飯, 我先識! 估唔到佢一個咁普通既炒飯, 竟然變左我用黎俘虜大少o既菜式!


沒有留言:

張貼留言