2007年4月1日 星期日

Tokyo Disneyland

講開Disneyland,, 上年十月去東京個次都有同大少去Tokyo Disneyland,  等我順道回味返先 ...

上年十月尾去, Tokyo Disneyland 已經有Halloween 既裝扮&裝飾... 而且又係好好彩, 我地個次去可能係平日之餘, 仲要係陰陰天...所以個日係超級少人.... 我諗相比起香港個Disneyland,都唔係多好多人咋!!!

所以我地又係玩乜都唔洗點排隊... 影相就一DD啦... 不過日本人有時都唔興排隊, 就咁迫埋去,,, 尤其有D小朋友& o靚妹仔,, 個個見到米妮個d就係咁, 卡娃兒, 卡娃兒既呢...就住就迫埋去... 我唔夠佢地卡娃兒,, 唔識攝位同佢爭影!

我自覺得日本賣既產品靚過香港, 多款過香港好多... 鋪頭都多好多啦.... 而且decoration都係好靚...

座城堡咁啱裝修緊.. 睇真D後面城堡中間個忽, 其實係一塊布景版黎架!!

好得意既Halloween怖置

雖然無乜同卡通人物影相, 但有大少一個係到倍我影已經滿足!!!

趁熱鬧, 買左個Halloween特色既髮夾帶!!

迪士尼既漢堡包餐,, 唔抵食 & 唔好食! 咁樣相比, 香港迪士尼一個四十幾蚊既叉燒飯好味過日本呢個餐!

呢段係玩巴斯光年入面影架, 有興趣可以睇睇!! (觀賞時請調細聲D個喇吧, 因為我當時太開心, 把聲有D高音左八度,, 我怕嚇親大家...heeeeeeeeee)

由於入夜後開始急劇轉涼加上落毛毛雨... 凍到痴肺!! 我同大少啦啦聲係shop到搵D厚D既衫買黎著!! (我入面仲著緊今朝D衫!! 你睇下有幾咁凍!!)

仲買左個環保購物袋添...次次去親都會買一個, 因為實在太靚 ~~~~ 香港Disneyland好似無呢D賣咁??


沒有留言:

張貼留言