2007年4月15日 星期日

Hediard @ Dubai

前兩日放假, 又係我唔洗煮早餐既日子!!!

係要四圍出動睇傢俬之前, 我同大少中午去Marine Mall 嘆左一個好豐富既Brunch ... 呢間餐廳叫到Hediard (我唔知其他國家有冇?), 係食西式食品, 如Steak, Pasta, Sandwich etc... 之前都試食過幾次.. 質差都唔錯


杜拜地方大, 好多餐廳都好大間,, 環境舒適

餐廳以黑色&紅色為主,, 感覺好似魔鬼~~

以前我比較鐘意飲Cuppuccino, 但自從過左黎後日日早餐都要煮Latte 俾大少飲後, 我自己不知不覺都鐘意左飲Latte......

當日, 我order左一個以Steak為主既Sandwich.... 黎到先知咁大份! 但真係十分好味~~

牛扒夾Sandwich, 我第一次試,,, 感覺還不錯呢!!

大少則order左一份Combo Sandwich.... 係四款唔同既材料....

有煙三文魚
'

有蝦..

雞肉..&

Cheese....

我覺得我Order 個份較好味!  不消一個鐘... 醫飽左個肚,, 我地就向宜傢出發~~~~~gogogo...


沒有留言:

張貼留言