2007年4月3日 星期二

特別報告!!!!

特別報告! 特別報告!!

本小姐將於四月五日會返杜拜回大少身邊啦..所有機票細軟都準備好晒........  心情好興奮!!!!!

有興趣送我機既朋友, 可以四點係離境大堂搵我....haaaaaaaaaa

同大少分開左一個月有多, 終於可以返去啦~~~~

每次返杜拜都會又開心又頭痛!  點解開心? 唔洗講都知啦.... 點解頭痛?? 因為.... 我係短短一個月入面,, 已經進入瘋癲購物狀態.... 見到乜野好食, 就買.... 見到衫靚, 買..... 見到新奇激刺既... 乜都買買買!!!!

早前去吉之島入貨... 罐頭呀, 公仔麪呀, 日本食品呀, 杯麪呀, M巾呀等等... 乜都諗住買黎帶返杜拜慢慢享用!!

每次到執喼時就知味道!  係呢個時候我就會諗, 點解神唔創造人為三頭六臂呢??  咁我咪可以拖多兩個喼囉!

有左前兩次經驗, 今次會帶多D中國食物返去燉D好野食!

湯包係我既重要食物 ...  但今轉只係攞到五包!! 要慳D飲~~ 聽日仲要去買即沖芝麻糊包....

呢堆衫,,, 八成都係新買!  因為我知, 我過到杜拜後, 買衫既意慾會大大減低!

呢堆物件係經'西'選後,,, 不被接納, 要打回頭!!  (實在無位放!)

呢堆食物又係... 因為太阻位,, 又係要打回頭!!!!  無印蛋糕.... 我好唔捨得你呀~~~

其實仲有鞋, 化粧品, 護膚品,  電子產品既叉電器, 等等等等等好多野都未執... 但我個喼又FULL晒啦!

每次去到呢D位, 我就覺得好煩好煩... 唔想理..... 到時先算!


23 則留言:

  1. 噢..........巧高興你可以見番miss o左巧耐嘅大少lu 雖然之前都知你會返杜拜, 但係唔知確實日期ma, e家知道有d唔捨得tim  不過我知道你响杜拜仍然會同我o地keep in touch 嘅 祝一路順風  

    回覆刪除
  2. 你洗唔洗多成咁呀,點解你唔郵寄d嘢食同日常用品返杜拜呀,咁未多d位放衫囉

    回覆刪除
  3. 聽日就走啦, 你肯定超高興, 勁開心啦

    回覆刪除
  4. 你買甘多野好勁呀會唔會超磅呀! 我聽日都去機場呀唔知會唔會見到啦! 番到屋企再傾!

    回覆刪除
  5. 買多張機票放野囉

    回覆刪除
  6. 恭喜你又見返你個大少, 一路順風呀~

    回覆刪除
  7. 你包kotex頻頻入鏡喎, 其實white都唔錯既......哈哈!! 我見到有燕窩, 你真係識嘆呀~~~不過唔好食咁多即食面, 無益又容易食肥人 祝你一路順風啦!!  過到去好好照顧自己同照顧大少喇 等你返黎再一齊食飯, 我地msn再傾啦, byebye  

    回覆刪除
  8. 杜拜,我之前好想去旅行架!好羨慕呀! sorry,無睇你之前既post!你大少係杜拜做野架?

    回覆刪除
  9. 日本主婦之生活篇2007年4月4日 凌晨1:16

    我試過一次自己羅 80幾 KG番 日本呀 間真羅自己條命,以後都唔制!

    回覆刪除
  10. 嘩!!!點拎呀??其實個邊真係冇呢d野買ga咩?

    回覆刪除
  11. 戥你開心呀!!! 等你番到杜拜先再傾過啦!!

    回覆刪除
  12. 其實一張ticket to Dubai要幾$呢? 你終於可以返去大少身邊喇,不過小心隔離屋果位喎~~~ 祝你返到去後繼續開開心心~~~順風呀@ 返去之後我地再傾呀下~

    回覆刪除
  13. 嘩....勁多野, 真係上倉囉 好開心你可以回到大少身邊, 唔洗再令你牽腸掛肚, 又做回你嘅幸福小女人 一路順風, 記得跟我們報平安啊!

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2007年4月4日 上午10:32

    GG : 多謝你呀!!!  你放心啦,, 我返都去都同依家一樣日日會寫BLOG架!!! 到時要拜托你地介紹返HK既野俾我知呀! aaliyah : 未試過郵寄, 但大少話郵寄去杜拜係好貴!! 其實衫我係得咁多,, 只係野食多,, 鞋多, 化粧品, 護膚品多.... 唉!! 煩死人....... Mug師奶 : 係呀,,, 勁開心... 但又心情又好亂... 因為我真係好怕坐飛機! 珍妮仔 : 喂, 你幾點機呀? 去邊呀?? 我兩點幾應該會到機楊架啦~~ 我地插住枝紅玫瑰相認呀..

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年4月4日 上午11:24

    Kuromi  : 放野唔洗買多張機票,,, 補錢咪得囉! (希望唔洗啦!) mm :   多謝你祝福! Karen : 唉呀, 乜你咁衰架,,, 留意人地呢D野!!!  個面D M巾厚過尿片.. 唔買過去唔得呀!!!  平時我係香港都好少食公仔麪... 但當你身處異地... 就會好自然掛住呢D平時唔起眼既食物~~~  好啦,, 我地keep住MSN啦! 聶品 : 多謝你呀!!!!   

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年4月4日 上午11:29

    Cindy : 係呀, 大少係杜拜工作... 所以我經常都會過去做佢 "飲食娛樂心理身理輔導員" ! haaaaa, 有機會去玩呀, 都幾靚架~ 日本主婦 : 下,,, 80KG?? 傻架咩!! 你點攞呀?? 蛇/三姑 : 我帶得過去個D都無得買, 就算有可能質數係差好多囉!!! 如果唔係我都唔洗攞到隻積咁啦!!! 鳴鳴鳴....  

    回覆刪除
  17. 幸福小女人- Diana2007年4月4日 上午11:35

    Hellen  : 咦,, 你去完旅行啦? 好玩嗎?? GG :   今次返去勁貴呀!!!! 成八千幾蚊呀!!! 因為EASTER加我買一年OPEN, 所以咁貴!!!  但平日 low season 而又係45日有效期個隻, 五千幾六千已經有....   唉... 我要有心理準備袁生黎緊都會成日過去杜拜........... 好慘! See : 係呀,, 好開心,, 可以返去啦!!! 但都好唔捨得我DADDY, 仲有香港D朋友,, 美食,, shopping熱點!!

    回覆刪除
  18. 哇, 果真係想成個香港搬過去呢 哈哈. 勁呀. 我想像緊你執極都執唔哂d野時個樣呀!! 平平安安返去啦.  

    回覆刪除
  19. 乜你走得咁突然架 仲有, 你o係香港好似人間蒸發左咁, 都見唔到你online o既~

    回覆刪除
  20. 嘩!!之前無聽過你講話要走既 ........................................ 你真係買左好多野喎 ^.^ 好啦!今日送唔到你機啦 。。下次啦 ! Take care 啦 ^.^返杜拜做少奶奶啦 。

    回覆刪除
  21. 哇 ~~ 你真係帶好多好多野返去阿 話是話 dubai 有無唐人區可以買野阿 anyway  祝你一路順風拉

    回覆刪除
  22. 咁多野, 你有幾多公斤行李呀? 我成日都係咁,買埋買埋但到最後帶唔到返瑞典, 留返香港益屋企人.

    回覆刪除