2007年4月4日 星期三

泰簡單@ Causeway Bay

前日同個舊同事去左銅鑼灣總統戲院樓上既泰簡單到食飯....

一入到去, 好有feel....佢既裝修, 擺設都好有泰國feel... 而且大部份員工都係泰國人.... 真係好似去左泰國餐廳咁!  唯一敗筆.... D位太逼!

一出lift, 就好似去左泰國咁...

可能平時好多人等位, 所以一入去既走廊位都放滿泰色椅櫈...

奉上熱茶, 一碟泰式小食.... 服務尚算唔錯

頭盤 : 唔記得個名,,, XX蟶子.... 係冷盤, 酸酸辣辣, 好好味!!! 我唔係太食得辣都覺得好好味~~ 必食!

配菜 : 碳燒豬頸肉... 又係好好味! 雖然好多人話豬頸肉無益,, 但因為真係好好味,,所以都照叫!

配菜 : 粉絲雜菜煲, 夠熱... 但越食越咸,, 因為D粉絲'索'晒D汁.... 但都OK!

呢個叫做 "金枕頭" , 內裡有咖喱蜆內汁.... 配法包

一D都唔辣, 係少少辣都無... 咖喱味唔重,, 椰香味較多...但啱我, 因為我唔食得太辣!

甜品 : 每件6元, 自由配搭.... 千層糕, 椰汁糕, 椰青大菜糕.... 好味!

場內較逼夾.... 大電視後係一個台, 夜D會有live band! (但個日得一個人係到彈琴)

以上食物無留意價錢, 亦唔知埋單幾錢,, 因為ANISE你太客氣啦... 趁我去toilet時俾左錢埋單!  多謝你!

我好鐘意同呢位朋友食飯,, 大家唔好睇佢咁瘦,, 佢好食得架!!! 所以同佢食飯永遠唔洗怕兩個人食唔晒.... 而且佢係一個好好既女仔,, 有咩鐘意食, 咩唔鐘意食都會出聲... 我最怕同D唔食又唔講, 咩都話無所謂既人食飯!!  我下次返黎再約過你下....   (喂, 如果你今日有睇, 記得幫我祈禱,,, 你知我幾怕坐飛機! Thanks!!!)


12 則留言:

  1. 我至鍾意d "擦" 得之人架. 我最怕, 反而係同我個唔食得多又話好肚餓係咁叫我叫野食但到頭來佢又食唔到, 係咁叫我食埋佢  o既 friend 呀! 我已經係食得多, 仲要食埋佢o個份呀! 咪肥死我又浪費食物囉! (已為你禱告  )

    回覆刪除
  2. 我會祝福你成程機呀下~~~~ 遲d返黎繼續食過~

    回覆刪除
  3. TVB介紹過豬頸肉不是頸的位置, 而是頭部左右2塊面豬...可以安心食用 睇中個金枕頭....有機會都試吓

    回覆刪除
  4. 今日走喇喎....你個傻妹怕坐飛機嫁

    回覆刪除
  5. 日本主婦之生活篇2007年4月4日 晚上8:48

    我聽人講唔知wan仔bin度有間 thai restaurant 夜晚會bin左 thai 鴨吧果woo 唔係果度ar ma

    回覆刪除
  6. 呢餐泰菜唔錯呢 而且鋪排好靓  真係好享受阿 o甘既一餐 真係食得好舒服 我最鍾意  就係碟前菜拉

    回覆刪除
  7. 等我都幫你祈禱先!

    回覆刪除
  8. 呢間真係好出名ga!!!有機會我都要try 下先

    回覆刪除
  9. 我都有去過幾次, d嘢食唔錯, 重好好feel, 好似夜晚9點後有2個女仔唱歌, 好正架!!!! ps 你有無去隔離試一吓個日本拉麵啊

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年4月6日 凌晨3:15

    菇菇姐 : 咁我諗你實好鐘意我姐!!! 因為我又唔揀飲擇食, 又'擦'得.... 我好多同事朋友都鐘意同我出去食飯架~~~  多謝你為我禱告(神真係為我安排好晒...今次返黎個心好平安) GG : 多謝你!!!  多得你地為我祝福!! See : 係咩,, 乜唔係係條頸到咩?  如果係咁, 我以後放心食啦!!!  如果你係愛包之人, 金枕頭真係幾好食.. 但記得無乜咖喱辣架,, 如果你好辣, 可能你會失望喎! aaliyah : 係呀,, 我真係好怕坐飛機....尤其是一個人~

    回覆刪除
  11. 幸福小女人- Diana2007年4月6日 凌晨3:20

    日本主婦 : 嘩, 你講個間叫咩名呀?? 我未聽過.... 不過一定唔係我食呢間, 因為呢間係銅鑼灣架~ 流浪影子 : 可能個到唔夠光, 我影得唔太靚,, 如果夠光猛, D食物會影得仲靚!  我都係最鐘意個前菜! Hellen : 多謝你為我祈禱! thanks 蛇/三姑 : 我諗都好出名, 因為我見Mug師奶又有去, Vanlily之前都有提過去過,, 我有個朋友都去過話好味! 你有時間又去試下啦..... Mug師奶 : 係呀, D食物真係幾好味, 好有特色! 我無試過去隔離到食拉麪, 但有上去行左個圈...都好似好正宗日本FEEL.... 你有冇去? 好食嗎?

    回覆刪除
  12. 日本主婦之生活篇2007年4月6日 晚上8:41

    睇真D你果朋友好似 NG 美 行呀

    回覆刪除