2007年4月14日 星期六

傢俬展覽!

我地間新宿舍終於confirm左15號可以攞鎖匙啦

.... 呢幾日急急腳周圍去睇傢俱, 真係要的起心肝扑搥買啦,,唔係要訓地下啦!!! 

去左一間比較地道既傢俬鋪.... 好多傢俬,, 但好似........ out out 地.. 兼且超大件, 我地間屋都唔夠位放!

  

床無四呎半床賣架, 全部都五六呎... 超大張,,夠訓四個人!


 

餐枱都係超大張... (不過都有細張D買既, 我地都係到買左張六人餐枱!  上面個D真係有錢買都無地方放!)

呢間既Design真係好有古典味道.... 我諗宜家既產品啱我多D!


好有特色既擺設 & 杯碟!  呢D我又覺得好靚喎!

行完傢俬鋪再去超級市場睇下有冇中國wok賣!!!!  搵黎搵去都無...  但俾我發現左個mini wok...超可愛呢!!

呢隻wok... 唔知可以用黎炒乜餸呢?? 我對佢愛不釋手!!!!

Darling...好想買~~~~ 超可愛呢!! 可惜價錢太唔化算,, 咁細隻wok,,都要成六十幾蚊港紙!!  遲D搬左屋先再諗下買唔買!!! 


好多唔同種類焗蛋糕兜!

仲有wok...但始終搵唔到中國大隻獲!! 唔通下次真係咁大獲要我自己孭隻獲過黎??


發現新野,, 無知既我唔知呢一種咁淺既平底獲係用黎整乜呢?

煎pancake? 煎蛋? 煎火腿?  有冇人知呢隻wok冇乜咁特別要專登買佢黎用呀??


沒有留言:

張貼留言