2007年4月11日 星期三

阿拉伯聯合猶長國 VS 大宿舍!

講開杜拜,, 見大家都有D興趣, 我再講詳細少少!!!

首先, 我要係到解釋一下中東呢個國家既結構! 可能好多人都知,, 但為左方便我接落黎講既野, 我都係解釋一次好D!!

其實杜拜唔係一個國家, 佢只係中東國家既其中一個Emirate (猶長國)..., 中東國家其實係由七個阿拉伯聯合猶長國組成(United Arab Emirates, 簡稱 UAE/阿聯猶), 而每個Emirate 均有自己既國皇,, 但講到邊個國皇最大??  就係Abu Dhabi 既國皇為七個之中最大(大佬)!  點解佢係最大?

1 : 因為Abu Dhabi係七個Emirates 中地下最多油, 最有錢既Emirate.... (杜拜以前地下都有好多油, 但唔夠Abu Dhabi 多, 況且杜拜D 油依家都山窮水盡lu.. ) 

2. 除左因為Abu Dhabi 最有錢外, 呢個國皇仲好慷慨咁將錢分俾其餘個六個Emirates, 實行有錢齊齊享,, 呢種慷慨既領導精神, 被UAE人所敬佩,, 所以咪任佢為七個Emirates中既阿頭囉!! (講到呢到, 大家明唔明我講乜?)

不過,  杜拜雖然依家無油, 但佢地都唔弱!!!  因為杜拜既國皇好有遠見, 識得將以前賺返黎既錢攞去投資, 發展自己既城市... 係十幾年前開始不斷發展, 到左依家... 咪個個都識杜拜囉!! 但其餘d Emirates,, 講都無人知係咩!! 有見及此,, 阿頭(Abu Dhabi) 見D細既都發展得咁唔錯,, 自己身為全UAE最有錢既Emirate, 但都無乜發展咁,, 所以依家都開始急起直追(係咁投資發展中)!!!  一心想追過杜拜~~~   (其餘d Emirates我唔係太知背景, 而且我諗都無乜特別好講!)

 

呢D大型海報係中東周圍都有(每個Emirates 都會掛返自己國皇個俏像出黎!)   因為我地住Abu Dhabi, 所以影到大佬既俏像...heeeeeeeeee  中間個位就係阿聯猶國皇(大佬!) 不過大佬已經死左lu
 .. 旁邊個兩位仁兄係佢個仔, 右手邊個位就係依家既國皇啦!  (佢個D樣個個都差唔多, 係街見到都唔知佢係國皇!)

好啦,, 為左一張咁既相, side左我半個鐘去打呢D資料
,,,, 其實我今次主力係想再介紹返個宿舍咋!!!!

由於尚在尋覓合適地方作office,, 所以宿舍撥左一半為工作室!


呢邊廳又變返屋企feel ~~~~  超大呢!!


入面全部都係睡房.....   想今日睇真D...let's goooooo!!!

雜物房... 其實應該係工人房,, 但無工人, 所以變左雜物房!! 工人房都有獨立廁所架~~~

同事A既房間!!  好似幾整齊喎!!!! 好羨慕D床唔洗貼牆放呀!!!!

同事A's toilet!!!


同事B既房... 其實同同事A差不多... 都係大房, 有大大衣櫃... 大書枱一張!!!

門口望入... 好整齊呢!!!

同事C房間,,, 見佢唔係到, 唔好意思自已走入去影, 所以偷偷影算啦! 好似仲大過同事A & B間房~~ (唔記得影佢個toilet添!)

同事D套房.... 點解咁多床? 因為之前香港有幾個同事黎做野,, bOOK 唔到酒店又無地方訓, 所以咪臨時買兩張床頂住先!! 遲d呢張單人床會搬去我地新屋既客房到架啦,,, 有興趣黎探我, 唔怕無地方訓啦~~

放左咁多張床仲有咁大地方騰空出黎,,, 開多兩枱麻雀都ok喎!!!!


再睇下佢套房個toilet!!! 好大架!!!!  睇唔清,, 下張再望真D!!


呢個廁所分分鐘大過你間房! 

又要解釋下,, 呢到所有屋企廁所都係一個馬桶 +  一個類似尿兜既物體.. 係for 呢到D人洗屎忽用架 (佢地唔用廁紙架) !!!


沒有留言:

張貼留言