2007年4月8日 星期日

Mugg & Bean

返到杜拜第二日....

起身時已經係十點半.... 我同大少都懶洋洋唔想煮, 所以出去Mugg & Bean到食個靚靚早餐!

出到去Mall到其實已經十二點幾, 但商場內D shop仲係未開門!  唔知點解佢地可以咁晏都唔開工?

呢間餐廳係由兩位分別叫 - Mr. XXX Bean & Mr. XXX Mugg 創辦.. 我諗最出名係D Coffee...

係Dubai既商場入面你好少會見到有當地既餐館或coffee shop...好多餐館/coffee shop 反而係外資公司開辦.... 所以係呢到都好容易食到西餐/西式口味既食物..

阿拉伯字,, 你有冇興趣學? (餐牌有英文對照,, 所以黎杜拜唔洗怕唔識order食物!)

我order 左一隻叫做 No. 43 既 coffee ... 呢到有三隻Drinks係可以自己出去不斷添飲...

1. No. 43     2. No. 52      3. Hot Chocolate

出面呢個Bar 就係份別有43, 52 & Hot Chocolate 俾食客添飲~~ 都幾抵架!

呢杯係大少order 既 Cafe  Latte , 賣相都幾靚架!

大少既豐富早餐... 有pancakes, 煎雙蛋, 牛扒, Bacon....超豐富!

呢個係我order 既 Highland Breakfast ,, 係Menu內註明係Healthy....比起大少個份, 清減好多... 但食完都好飽!!!!

其實我之前都有介紹過Mugg & Bean , 不過只係講佢超級高大既Cakes (有興趣可以睇返 :

http://hk.myblog.yahoo.com/diana-world/article?mid=107 )...而今次就介紹埋佢既食物.....佢地D野樣樣都大件過人... 你地睇下下面個Muffin....已經係巨型過正常size.... 有一個男人大拳頭咁大!!!

你.... 有冇興趣試?

呢D就係之前講過既超高超大件既cakes!!!  上面個層係正常蛋糕Size,,下面個層高正常個D at least 1 倍!!!!

就係咁.. 我地好悠閒咁過左一個Brunch Time!


沒有留言:

張貼留言