2007年4月4日 星期三

明天再見....


依家係約1: 05PM... 啱啱同daddy食完野... 好唔捨得佢呢!!!

今朝一早起身化好粧, 作最後沖廁,,, 將d野全部放晒入喼!!!

摶鬥左成朝... 我最後都係要再放棄一d食物&書藉先勉強將個喼閉埋左!! 攪到我成身汗~~~

次次都係咁,,, 臨渴先黎掘井.... 尋日自知個喼會裝唔晒d野, 所以去吉之島買左個32L既背囊.... 估唔到, 最後都要好似"姑離"咁上機!!

我個心一諗起要上機,, 就好不安... 因為我實在好怕坐飛機!

由細細個成日坐飛機返台灣坐到大... 都唔明點解越大越怕坐

人越大, 越怕死~~

所以好多謝為我祝福既朋友,, 希望你望記得時再為我禱告!

除左求主賜我平安到步外, 亦希望途中一切順利~ (因為我真係怕我唔夠力係輸送帶攞返自己個喼.... 更怕個燉盅未到家已打爛!)

我應該要relax... 將一切交係主手中! 

我今日唔夠時間覆大家.... 今晚到家應該都係香港時間零晨三四點...

大家放心... 聽日又會見到我架啦!!!!

MISS all of U & Thanks for yr caring!!!

我差唔多要出門口啦.... 要熄電腦啦...BYE  BYE ~~~~

 


17 則留言:

  1. 呵呵...我第一 聽日見啦!!  我聽日都會o係澳門返黎架喇

    回覆刪除
  2. 期待再聽到你blog上把聲呀! (睇你blog就覺得聽到你bla bla bla咁講野, 好生動架! )

    回覆刪除
  3. 俾我都怕la, 要坐咁多個鐘頭機, 期待你杜拜 sweet sweet 日誌

    回覆刪除
  4. 我仲記得第一次坐飛機既情況 ~~~ 巧開心耶 ~~~ 下星期我又坐喇, 對上果次都係8個月前LU~

    回覆刪除
  5. 真係好啦 一個月對我來講係好長 望穿秋水終於可以見到你大少 好替你高興 希望你好好enjoy 在杜拜的日子

    回覆刪除
  6. 當你再online, 我o地已經响唔同國度lu Don't worry, enjoy your flight  巧快見到大少啦!

    回覆刪除
  7. 小小緊張唔怕啦 , 見大少大晒事大吖嘛 , happy happy sweet sweet !!!!

    回覆刪除
  8. daddy同大少,你choice邊個先!

    回覆刪除
  9. take care . 一到步通知我地啦

    回覆刪除
  10. 保重呀 .... 記得快d返來探我地呀

    回覆刪除
  11. 好快又見喇. 希望你今次程機舒服d啦.

    回覆刪除
  12. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年4月6日 凌晨12:58

    開心啲啦~

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年4月6日 凌晨3:09

    各位 : 我已安全到步啦!!!!   大家唔洗擔心我... 多謝大家既祝福 & 為我祈禱!!! Thank You Very Much!!!!

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2007年4月6日 凌晨3:37

    Cindy : 你呢個問題仲難過會考D試題.... 我兩個都愛, 兩個都唔放手!!!! (不過,, DADDY真係無可代替既!!)

    回覆刪除
  15. 到步喇, 恭喜哂!!! 終於捱過你最驚果關(搭飛機)

    回覆刪除
  16. 日本主婦之生活篇2007年4月6日 晚上8:40

    HI AGAIN DIANA AND 大少

    回覆刪除
  17. 小福女, 定哂未呀? 無見兩日都掛住你啦. 等你.

    回覆刪除