2007年4月30日 星期一

各式 Markets @ Abu Dhabi


上星期六, 約埋同事一齊去Abu Dhabi o既Fish Market & Vegetable Market, 你地之前見到超大隻o既蝦, 就係o係呢個Fish Market買架啦.... o黎左咁耐, 都無行過... 今次我地都要入下貨!!

呢到o既街市同香港有少少唔同, 如果想買D普通餸菜, 去家樂福或者某大型Supermarket就會有齊!  但如果想揀又多種類又新鮮既海鮮... 就要去Fish Market 啦!!

呢到既Fish Market好大, 但全部都係一檔檔魚檔, 感覺好似一個大屠場... 都幾恐怖! 首先去左Fish Market 買左1 kg 大蝦, 諗住黎緊星期四攪House Warming Party, 整大蝦天婦羅俾大家食!! 

我本身對魚類係一D認識都無, 剩係知紅衫魚有條紅線係身到,, 黎到呢到,, 更加唔知乜魚打乜魚(寫英文更加唔識分!)... 但我係魚市場內.. 好肯定見到有鯊魚賣 (右上角張相).. 我無興趣買黎食, 因為我見到都怕怕!!

另外都買左一條超大墨魚... 我地兩個人根本食唔晒, 分左一半俾大少同事一齊食...

再o黎去Vegetable Market, 同Fish Market係兩個地方, 雖然都近, 但都要揸車去.. 係咪好攪笑呢, 買個餸都要走幾場~ 

呢到D生果真係多款過Supermarket好多, 而且都比較新鮮.... 我地係到買左一個東瓜, 一籃橙、蕃茄、翠玉瓜... 由於太多, 大部份都俾左一半同事一齊享用, 費事食唔晒!

最後一站,, 去左花墟... 雖然D植物無香港咁多款式, 又無咁靚...但為左增添新居o既生氣.. 我都揀左兩盤返去種下... (希望唔好咁快俾我玩死!!)

呢一盤係同事Mandy送俾我既入伙禮,,heeeeeeeeeeeeeeeeee..佢幫我種到好靚先送過o黎!  白掌呀白掌, 希望你o黎到唔好咁快瓜柴,, 要堅強咁生活落去呀!!!


呢盤係我揀既粉紅紫羅蘭,, 返黎第二日已經開多一朵花啦~~  好開心!! (黎緊有第4朵花冧出緊啦... )

呢盤係放係大少工作枱上o既...........(唔知係咩名, 大家可唔可以話我??)

我每日既生活, 又多左樣野做啦.... 就係要照顧你三隻野.. 你地要乖乖地咁成長, 唔好咁快死呀!!!


沒有留言:

張貼留言