2007年4月26日 星期四

家有喜事!


今日係我堂家姐既結婚大日子... 原本未返黎杜之前講好左我會26再返香港參加佢既婚禮... 但家姐話遲D會補擺酒, 叫我唔好浪費機票錢, 到時擺酒先再返去啦...

尋晚, 我打電話俾家姐, 知道佢原本想簡簡單單註冊完同家人食餐飯就算, 點知依家攪到都好似全套做晒咁,, 搵左人SET頭化妝&租左婚紗著...  全家大大小小總動員都會出席... 晚上更擺左幾圍同親戚朋友食飯慶祝….

我同家姐雖然唔係親生姊妹.... 但我地由細到大都算係相依唯命... 因為我地都係單身家庭長大, 父母都無暇照顧我地... 細細個都係自己攪掂自己... 所以, 我地算係最清楚對方既一舉一動!  細個時, 家姐唔鐘意帶我出街, 唔鐘意同我玩, 因為嫌我麻煩而且唔聽話...

 
但到我大個後, 我地距離拉近左, 我地經常都會行街食飯, 又會係房互相傾訴心事.. 大家成日都會傾到抱膝痛哭....
 

家姐無拍拖多年... 經常會同我講,, ... 你大個女啦,, 幾時結婚呀? 你要乖D, 唔好再 成日發 小姐脾氣,, 唔好咁大洗啦... balbalabl..... 我諗我地屋企黎緊可以辦到喜事既人, 都係你,, 你快D結婚生個BB俾我....   我成日都會答佢, 得啦得啦... 可能有一日你會結婚先過我呢!
   
今日
, 終於實現左!! 表面上好似好自然既事,, 但我開心得從心到流出眼淚...  家姐,, 我真係好希望好希望你永遠幸福快樂,, 唔洗再成日一個人面對任何問題........

另一件事令我喊到收唔到聲既係, 我今日打俾姑姐, 問佢今日情況如何, 一切順利嗎?  大家聽到我打返去都好開心...  我自小係家中都係一個多咀妹, 有我係到就會有歡樂,, 係家人面前,, 我就係一個俾Daddy寵壞既大小姐, 大家都會好就我好錫我.... 今日咁開心既日子,, 我竟然無出席到, 我好後悔!!  亦都好掛住我所有既屋企人.. 尤其我Daddy...... 我真係好掛住你!

其實我係呢到生活, 日日都過得好開心, Andy對我好好...  不過今日, 可能太感觸而且覺得無返香港參加家姐既婚禮, 個心覺得好似有D遺憾咁....  不過, 我可能都係太開心先會咁... Daddy, 唔洗擔心我,, 我係到好開心!!  我遲D會返去探你, 你快D考慮下幾時過黎玩啦!


沒有留言:

張貼留言