2007年2月21日 星期三

我浮返出黎啦!!!

今日係年初五啦... 應該好多人都要開工啦...


你地呢個新年過得開心嗎??  我自己就好開心, 因為大少日日都倍我, 日日都係我身邊... 今次返香港,,我地既感情又誇進一大步... (雖然今次返黎為左一件事有小小意見不合,, 但我知道我地太愛對方啦.. 經過大家坦誠傾過後... 依家仲好左... 感謝主!) 我依家更加相信, 兩人有拗撬未必一定係唔好! 但千萬唔可以成日有事無事都嘈一餐囉!


前日初三初四同大少去完澳門返黎,, 雖然無係賭場贏返一萬幾千... 但我地都玩得好開心... (遲D再update俾大家睇下澳門依家有幾咁興旺!!! 密切留意啦!)


今日終於有時間上網睇下大家既留言, 又去大家個blog到坐下... 好掛住你地呢!!! 大少23號就要走啦,, 好唔捨得呀!!!


依家係半夜五點,, 同尤妮斯傾計傾得好開心... heeeeeeeeeeee 不過我對眼好累啦..我係時候要訓啦....


大家繼續新春快樂啦!!!



呢個係沙田新城市廣場放既新年擺設,, 係一個'囍'字...好意頭呢!  入面仲靚呀....



入面都裝飾得好架.... 好有新年氣氛


D 桃花係..... 假既! 但都好靚...


好襯既一對,, 我地都係著米奇老'味'衫!



初一晚去左我大姑媽屋企拜年食飯... 碰啱大姑生日, 又有蛋糕食... 我抱住o個個係我至錫既表姪仔!


沒有留言:

張貼留言