2007年2月11日 星期日

不知不覺..真情剖白..

以前係香港... 只係會係MSN既Space到寫blog....從來都唔知有Yahoo Blog呢樣野... 所以初初黎到杜拜時, 我都只係update MSN Space.... 頭先回顧返初初黎到杜拜時, 自己曾經寫過既心聲... 轉眼間, 我已係杜拜斷斷續續生活左約四個幾月....

同大少一齊生活, 每一日都好開心, 真係好似每一日都係情人節咁..... 雖然兩個人一齊少不免有意見不合既時候.. 但感謝主,, 好快會令我地無事... 而且基本上就算想諗返上一次為乜事有拗撬... 我地都好似無乜印象... 呢種關係真係好難得....

再過多幾日就要返香港過年... 今次返去後, 我暫時唔會再倍你返黎住.. 你要自己好好咁照顧自己...

以後唔好再咁懶訓, 早幾個字起身準備早餐, lunch time麻煩你要同同事出去食或者自己一個人食啦... 夜晚, 無我再係屋企 '喱埋' 黎嚇你迎接你收公.....假期時,, 亦要辛苦你一個人起身自己諗下接下來既時間應該點過....

寫到呢到,, 我既眼淚已經湧晒上眼框, 慢慢一滴一滴咁滴落面上...  平日, 你就好似依家咁... 扭眼訓會訓係我大脾或膞頭上.... 但過多兩個禮拜, 你要乖乖自己入房訓,, 唔好係廳訓到凍親.. 知道嗎?  

我知道你一個人係呢邊做野實在好辛苦,, 而且會好掛住香港... 但只可以講... 辛苦你!!!  我知你想為左我地既將來... 付出左好多... Darling....你放心.. 將來我地一定會過得好幸福... 就正如你今日係餐廳同我講你將來既理想生活.... 我知一定會實現到, right? 

只希望你能夠身體健康, 平平安安, 開開心心咁同我過剩下既餘生.... 願主保守我地.. 感謝主, 阿門!

***********************************************************************************************

原本一開始係想copy返我係MSN Space 初黎杜拜既心聲俾大家睇.. 點知寫寫下變左係我對大少既心聲...

heeeeeeeeee... 真係唔好意思!  接住呢篇先係我既原稿...


沒有留言:

張貼留言