2007年2月25日 星期日

初三去澳門 - 玩樂篇!

黎到澳門, 當然唔可以唔去大三巴啦,, 雖然去過n次,, 但每次去都覺得好新鮮, 影極都唔厭, 尤其今次同大少去, 更加開心啦!!!  好彩今次我地有帶到個大腳架去, 好多相唔洗再靠用手自拍, 可以較到好好咁影埋個景啦!



'

大家留意下澳門真係好多人!

另外花左我地好多時間去睇既就係賭場,, 我地今次去左永利, 金沙 & 新葡京... 我地覺得金沙最靚最Grand...新葡京個感覺都係好迫... 唔夠高級... 而永利就不過不失啦.... 我冒住生命危險係賭場入面影左D相俾大家睇... 有棧好靚既吊燈個到係金沙,,, 第二行第二幅係巴比倫賭場(係漁人碼頭入面, 我地無入去), 第三行第二幅係新葡京入面... 其餘都係金沙!

最後一個值得介紹既係漁人碼頭, 我地夜晚十點幾先去, 拖住疲乏身軀都無乜心機影,, 所以搵唔到合味道杯麪影... 有D失望, 不過都算啦... 澳門真係好有特色呀!

我同大少都想下次有機會再去多次, 因為兩日一夜真係唔夠玩!

P.S. 想睇清楚D相, 請click呢到啦!


沒有留言:

張貼留言