2007年2月14日 星期三

Happy Birthday to my important MAN

Darling...

Happy Birthday to you!

尋日同我講你有一件事好開心... 因為我覺得個天真係對我好好....一直煩惱緊唔知送乜野俾你做生日禮物..(尋日俾你估到, 因為你知我不嬲都唔去留意呢D野, 為左你, 我最近不斷上網搵資料!!)  講返正題... 原本煩惱緊買乜俾你, 因為原本想買個樣, 好似未能達到你心目中既理想要求....而最近睇啱果部又一直都未有消息幾時會出....

但感謝主! 尋日有一個朋友係香港打長途通知我, 我想送俾你個部已經面世啦..... 我真係好開心,, 簡直係放下心頭大石... 雖然都唔可以如期今日送到俾你, 但起碼我知道返到香港將會有一樣你好鐘意既禮物俾你玩... 你應該會好高興!

希望你收到後真係會好開心啦!!!

今日我問你, 你會唔會因為正日我無送禮物俾你, 你會唔開心? 你答我緊係唔會為咁小事唔開心! 但我話你知, 如果係我生日你唔送禮物俾我, 我會超級唔開心架! 所以你記住唔可以學我咁, 知道嗎??  heeeeeeeeeeee 我份人係咁直, 你知架啦....

今晚返香港啦... 求主保守我地一路平安, 開開心心返去過年啦!

仲有, 你尋日叫我諗清楚個件事, 我同你講笑咋!  無論你去到邊, 我都願意跟實你, 倍住你, 照顧你架... 所以放心去做你想做既事啦....

I Love you so much!

Happy Birthday !!!

yr Hon.


沒有留言:

張貼留言