2007年2月4日 星期日

Cirque Du Soleil - Quidam

講返前日2月2日去左睇Cirque  Du Soleil - Quidam呢個Show... 原來Quidam 係今次個Show既主題, 佢個集團名叫Cirque Du Soleil... 

Cirque Du Soleil 過往已經舉辦過好多唔同主題既show, 分別會去唔同國家巡迴表演.. 係2005年好似係香港有演表過...但我諗大部份表演既內容都差不多, 只係音樂主題既差別!

其實Cirque Du Soleil 可以話係一個雜技表演團.. 都係有耍雜技, 空中飛人, 小丑咁既項目等.. 雖然佢同一般馬戲團差不多... 但最大大既分別就係佢地會有一隊Live Band 係後面不斷唱出悅耳音樂... 另外就係佢地所做既表演都係好賣力(我意思係無任何安全網,, 威亞個D) 所以完完全全睇到佢地既真功夫...  (亦都無動物表演,, 係高層次少少既雜技團

)

我初初入到帳幕時, 感覺覺得點解個場好似好細咁既,,, 都唔GRAND, 仲收人咁貴... 唔方好睇! 但到睇完之後先發覺, 細都有細好處, 因為起碼坐最遠既觀眾都可以好近距離咁欣賞表演, 咁樣先可以夠投入! 我自己就坐好前,, 睇得好清楚! 好正呀 ~~~

我估每一個主題都係帶住一個故事, 跟住成個表演都係同個故事有相連.... 雖然我唔係好明個故事想表達D乜.. 因為佢地唱歌既話唔知係咩語言, 西班牙文? 法文? (大少話可能係講緊一個細路女缺乏家人關心, 自己亂諗野, 諗左一連串既野出黎.. 而個D就係表演內容...最後, 個一家人知道要互相關心, 跟住好開心咁生活落去.. 其實同一般電影橋段差不多, 只係佢無對白, 自己靠自己發揮個人思想) 總之,, 初初係有個主角係到唱歌,, 跟住好快就陸陸續續不斷有人出黎表演.... 睇到我拍爛手掌....

我個人認為

好好睇,,好值得去睇.... 雖然你地可能會諗 : 中國大陸都有好多更出色既雜技表演, 洗乜咁貴呀!!!    但人地個D話晒係國際級, 大製作.... 無論音樂, 舞蹈, 衣服全部都好吸引....

當我一邊睇一邊心諗, 嘩, 真係好正!!! 平時係香港睇個D歌星concert, 都要四百蚊一張飛啦,, 話就話佢地都用左好多個月去練歌練舞....  但係, 我依家睇緊個D... 我相信人地唔止剩係練習幾個月咁簡單.. 分分鐘用左筆生既時間去練習, 受左好多痛苦, 好多艱辛既經歷, 先有如此精彩既表演,,, 如果係咁... 八百蚊一張飛... 同深愛既人去睇, 留返一段精彩既回憶.. 對我黎講, 我覺得都唔算好貴姐!!!

因為場內嚴禁攝影/拍照... 雖然我都有嘗試想偷影, 但由於場內工作人員捉得好緊, 而且又黑, 我好難先影到一張清晰既相... 所以最後都放棄留心欣賞算啦...

請唔好嫌棄我用自己記憶力去畫返個晚某D表演,, haaaaa 畫得好樣衰!!!  得啖笑!

場內影唔到相俾大家睇, 場外有個紀念品專區,, 我就不斷係咁影影影...   呢到有好多唔同款既mask賣.. 個個手工都好精緻... 但價錢當然都唔平啦... 我原本都好想買一個紀念品返去,, 但係實在一係貴到買唔落手, 一係就無用處到買唔落手... 最後, 乜都無買!

就講呢個Mask...都要779Dhs (成千六千七蚊港紙...) 帶左係咪識飛呀?

最後表演完畢, 完場拍爛手掌,, 我好鬼崇咁錄低左當時既氣份俾大家感受下... 雖然錄得有D狼狽, 但有興趣都可以睇睇.....

我同大少講, 如果下次撞啱又有得做,,, 我會再去睇多次....


沒有留言:

張貼留言