2007年2月16日 星期五

Hong Kong.... I am here (but I want to leave)

大家好.... 我終於平安到步啦.....

多謝大家既關心&留言.....  可惜, 我實在無太多氣力去回覆大家...

坐飛機坐左7-8個鐘... 全程完全無一刻可以訓得著
....雖然一早預訂左第一排伸腳位, 但卻靠近洗手間, 整晚不停有人來來往往... 加上第一排個手抦位係攞唔起身,, 唔可以攞起挨係大少到已經係訓得唔好, 最慘係相對令坐位變窄!(因為如果攞起左個手柄, 多左少少位出黎可以坐) 以我呢個肥胖既身軀扮演左八個鐘頭木頭公仔, 我個心已經係到盤算緊,, 下次點都要買商務客位!!  (又係到發夢!!!)

我無聊到迫大少畫對眼俾我, 然後幫我影相

到左依家,, 雙腳仍然在水腫狀態!  或者就快period, 加上真係坐左太耐飛機... 令到我成個人都好唔舒服!  (其實仲有一段故事.... 要詳細講實在太花時間)

我略略講下....  點解攪到我咁唔舒服加心情煩燥,, 原因其實係我地尋日上機前係種種原因下, 我同大少趕唔切去機場, 最後要係馬路邊到落車然後自己跑去機場趕飛機... (全程係不斷跑, 因為跑到去機場後, 又要跑去過關, 又要跑去閘口等...)以我係杜拜咁耐既熊貓生活... 莫講話跑,, 行快d都少..... 所以令我好唔舒服,, 全身出晒(冷)汗... 外冷內熱咁上機!  (個種感覺實在難受! 不過都好感謝主令我地趕得上班機)

講完呢畢! 到返到香港... 唔知係咪最近都係咁... 定我習慣左杜拜乾爽既天氣..... 天氣潮濕得不得了... 大霧到連對面海既buildings係完全見唔到....  呢個天氣問題, 令到我成個心情都十分moody.... 再加上汽車既廢汽... 實在令我想窒息!

今日係working day既最後一日,, 我地有好多野要去做,, 我前晚執行李已經攪到三點先訓, 一早又起身,, 係飛機到又訓唔到... 到今日我地係non-stop咁港九新界去勻晒咁濟... 累 到已經想斬左對腳掉左去算...

但惡夢都未完...  我唔想多講我家庭狀況.. 總之唔係完整家庭... 家中有其他親戚一齊住....  但同佢地住實在令我好辛苦!! 好辛苦!!! 好辛苦!!!

今趟返港除左見到我最錫既daddy係令我值得開心外
... 其他野對我黎講真係有d失望....  攪到我依家有少少想返返去杜拜....

我啱啱先將我間房大掃除完.... 累到我一身散晒 .. 但我實在有太多不滿在心中... 不得不上黎舒發下, 否則我會訓唔著! 其實, 我唔係想講覺得香港唔好(當然香港好過杜拜),, 只係我家中自己本身既問題先係令我最唔開心...

anyway, 聽日係年三十晚,,, 希望大家同家人開開心心食個團年飯

祝 大家

年行大運, 身體健康, 心想事成!!!!


沒有留言:

張貼留言