2007年2月5日 星期一

住家飯 VS 街外飯?!

前幾篇係咁介紹帆船酒店既美食... 睇到大家口水係咁流....  但係, 高級酒店既食物雖然好食,, 但相對價錢昂貴,, 更何況做人無可能日日都大魚大肉,, 咁樣對身體同荷包都係唔健康! 所以, 我都係覺得屋企住家飯最好食....

但係依家呢個年代... 好多人都因為工作, 環境, 時間各樣問題, 好多時都求求其其出街食填飽個肚就算, 邊有咁多時間仲去買餸煮飯!  好彩既, 屋企仲有好媽媽煮飯食, 又或者住係阿媽屋企附近, 行兩步就有住家飯食; 唔好彩既咪自己日日隨便係大X樂, 大X活到買個飯盒就算...

以前既我, 係香港既生活都係咁,,, 雖然我唔係日日要OT做到八九點先走得,, 但因為經常性一個人住,, 有時候就會求其買D野食就算... 好少會買餸返屋企煮... 更加唔識得煲湯俾自己飲!  所以, 我好羨慕人地屋企有媽咪煮飯, 有靚湯飲架! 

我諗好多人都知我係過左黎杜拜呢邊先算學識左煮飯,, 起碼依家大少一日三餐都已經唔再係煩惱 (初初黎到成日要諗定第二日要煮咩, 要上網搵定recipe) 但以我現在既功力, 仲未可以稱得上為呢個廚房CEO (肥媽教架!)...  所以我好鐘意上網周圍睇唔同既食譜,, 或者睇d blog友既recipe,, 從中, 我都學到好多唔同既野...

依家好多人都已經十分注重健康, 咩都要少糖, 少鹽, 少油...所以出街食得多都係無益... 我諗, 我要再努力D學好我既廚藝, 咁樣大少又會食得開心, 食得健康... 對自己, 對家人都有得益!  (講到好似好偉大咁)

你地鐘意自己煮定係出街食多D呀?

前幾日終於買左個飯煲返屋企啦,,, 唔洗再自己睇火煲飯.. 又唔會成日煲到D飯痴晒底!!!! 發明飯煲者萬歲!!


有左個新飯煲, 第一件事唔係煲飯, 而係打便爐! (其實都係為左打便爐而買個飯煲.....)

介紹下尋晚我煮既菜式!

麻婆豆腐, 瑤柱冬菇皮蛋粉絲蒸蛋(讀完差D斷氣!!) , 蒜片炒菜(唔知咩菜..)

我到依家都唔知邊條魚打邊條魚, 好多菜都未分到叫咩名, 我好佩服d廚房CEO好勁,, 乜野種類既魚都識!!

呢個係大少教我蒸架, 好好味,, 有我最愛既粉絲.... 唔洗食飯, 就咁食都好飽肚!!

又係我自創既蕃茄魚柳意粉... (Lunch!)


沒有留言:

張貼留言