2007年2月25日 星期日

我的回憶...

呢個新年過得太開心啦,,, 日日都同大少糖痴豆咁....


大少一走左, 我就病, 鼻塞, 流鼻水, 喉嚨痛, 頭痛乜都出晒黎... 由大少二十三號走個一日, 我夜晚約左朋友打牌, 打到天亮咁濟, 打完牌半夜五點, 知道大少平安返到屋企, 我就安心一路訓, 訓到第二日夜晚七點, total 14hrs... 再由夜晚十二點訓到第二日晏晝一點,,, 馬拉蟲式咁訓,, 但都仲係不停流鼻水! 好慘....


之前除左去澳門影左好多相外, 其實係香港都係咁不斷影,, 呢d相, 就係我黎緊既食糧, 無大少係我身邊, 我日日都對住部NOTEBOOK睇返呢幾日既開心回憶!


照片真係一個好好既回憶... DARLING,, 我好掛住你!



初四, 去完澳門返黎,,, 我地仲係食唔停口,,, 返到香港返屋企擺低野,, 再過旺角買d野, 九點半去左我好掛住既譚魚頭打便爐!  蕃茄湯底係我既至愛!!!!  肥牛呀肥牛.. 呢d先叫肥牛麻!!!



初五, 大少臨飛前一日, 我地去左飲茶! 有我至愛既糯米糍,, 燒賣... 燒賣皮咁既厚度先叫'燒賣'架麻!!! 唔該大係杜拜開餐館既大陸同志們留意下!


香港人,,, 你地真係幸福呀!! 好普通一餐茶, 我同大少食到咪晒眼, 'LAM'晒脷... 差d飛埋上天係到轉!





年初六, 大少要走啦... 前一日去大少個朋友屋企又打便爐... 大少終於頂唔順, 食濟左,, 上機前仲疴左幾次.. 真係慘!  係九龍站check in完再去青衣城作最後衝刺,, 但大少實在無精力, 無體力, 無心機再行&食.. 我地求其搵左一間唔洗等位既餐廳食左少少野就入機場lu....



呢張相係大少臨入閘影架.. 影完之後, 我攬到大少好實好實唔俾佢走... 眼淚慢慢想湧上黎之際, 見到大少兩眼已經通紅... 佢既眼淚比我流得更快... 無諗過你都會咁唔捨得我!!  要你一個人返去先.. 實在難為左你... darling, 你要自己好好照顧自己啦...


沒有留言:

張貼留言