2007年2月1日 星期四

Quidam 開show!

今日係2月2號,, 我同大少之前買左Quidam既飛睇Show...其實我未睇過呢類Show...唔係好知有咩睇,, 但大少話佢long long long time ago睇過類似呢D show..話好好睇喎!!

當佢知道DUBAI呢面有得做既時候, 佢已經係咁話, 唔知幾時開始呢? 唔知仲有冇飛呢? 你有冇睇過呀? 好好睇架..... 好似非睇不可咁,, 最後, 我地都買左2月2號既飛,, 即係今日!

我份人不嬲對任何事都唔會抱太大期望, 咁樣就唔會有咁大失望麻... 所以我都只會抱住平常心去睇下乜東東, 點解一張飛要400DHS咁貴(大約840港紙一張)


有冇人睇過呀?  我咁大個女只係睇過莫斯科馬戲團咋,,, 呢D咁另類既表演真係驚唔識欣賞!

今晚我會好夜返呀,, 大家唔洗等我門啦...haaaaaaaaaaa

以上既薯片係o係我食緊減肥餐既LAST DAY 買架, 雖然當時已經生菲滋,, 但心諗, 應該好快好既.. 點知放左係屋企成個禮拜, 都無機會食... 今日, 我會帶兩包出街, 係漫長既車程, 我會係架車到攪掂佢,,, 3號又要開始減肥,,, 唔食無得食啦


沒有留言:

張貼留言