2007年2月7日 星期三

NDS帶給我們的歡樂!

之前講過我托左朋友幫我買左部NDS過黎... 依家同大少日日都掙住玩....

我地多數鐘意玩個D考反應, 考邏輯既games.... 另外一D得意GAMES我都會玩... 遲D有機會再介紹

其實我覺得有d games 都好適合小朋友玩, 因為依家好多games都設計到要睇佢既instruction / story先知玩乜,, 而個D 解說多數都係英文... (我為左玩某D games, 都迫住要查字典)   大部份既字都係簡單生字, 但又未必成日用得著,, 所以如果俾小朋友玩, 正面咁教佢,, 佢從中都可以學好多生字.... 大少仲諗住返香港買黎送俾小朋友當新年禮物喎 (希望佢既心意唔好反而攪到佢地唔讀書掛住玩啦!!!)

俾大家睇下我地玩games 既片段啦.... 有興趣買返部,, 好好玩架!!

 


15 則留言:

  1. haha,  yes , this is so funny !!!   but wii funny then it more ar ,, you can try try ar !!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 留左言在你留言板!!

    回覆刪除
  3. hi Diana i'm Fiona Can I ask you what's the name of this game? It looks funny~ Coz I had a NDS too Thanks a lot!!

    回覆刪除
  4. 我好耐都冇玩過部NDS啦....都唔知幾時先攞返出嚟玩?!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年2月7日 上午10:23

    funny boy : 我估你都有買到wii.... 玩得好開心啦....  (唔制呀!! 我又想玩) 菇菇姐 : 睇左啦... 我地互相為對方祈禱吧! fifi : Nice to meet U.  This game is 018 - Wario Ware Touched (Europe) 摸摸華利奧製造(歐版)... 好好玩架! Esther : 買左又唔玩,, waste the money!!

    回覆刪除
  6. 不過我遲d都可能會買張card....可以save廿幾隻game !!!!! 仲平過買一隻正版game

    回覆刪除
  7. 之前都聽人講NSD啱女仔玩多D , 不過我哋都係買咗PSP , 而家都重未玩完個MONSTER HUNTER啊 , 你個好得意喎

    回覆刪除
  8. 你個 GAME 好得意喎

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2007年2月8日 凌晨1:10

    Esther  : 雖然玩翻版係唔啱,, 但無辦法,, D games太貴... Mug 師奶 : PSP & NDS 各有好處啦,, 我買PSP係貪個MON夠大可以睇相... 又可以聽MP3,, 但原來買左返黎又唔係成日用.... NDS 係我係呢到太悶所以先會買... 其實我都唔係太好打機! heeeeeeeee

    回覆刪除
  10. 咩game來的~ 我最近沈迷同老公賽車

    回覆刪除
  11. 又幾好玩喎... 公仔好cute, 竟然有學寫中文同計數添

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年2月8日 上午9:16

    卡奧 : This game is 018 - Wario Ware Touched (Europe) 摸摸華利奧製造(歐版)... 好好玩架!! 邊隻賽車game呀, 俾個no. 我, 等我又試下玩先.... See : 幾好架, 雖然有D games 係低B左少少, 但都係考反應,, 無野做玩下都好架!

    回覆刪除
  13. 又真係幾得意喎. 我之前返香港時玩家姐個psp, 太鼓game, 都不知幾好玩. 不過冇以前咁沉迷了. 我以前可以打game打到朝早三四點, 尤其係d RPG Games....

    回覆刪除
  14. 168 馬里賽車~ 仲有鍾唔鍾意玩拍指~

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年2月10日 凌晨4:02

    卡奧 : 168馬利賽車我之前都好似有... 拍指??你指係玩拍子GAME? 邊隻呀?

    回覆刪除