2007年2月10日 星期六

二人世界 - 吃喝玩樂篇

尋日終於等到大少放假啦... 前晚我已經同大少講左今日唔想有外人騷擾,, 我要二人世界, 可以嗎?

一早起身(都唔早, 都成十點!), 某君已經打黎問大少一唔一齊去邊, 食唔食野等無聊問題.... 但大少好醒目咁話" 仲訓緊呀... 係呀, 今日訓返飽呀....訓醒打俾你" 第一擊成功... 令某君知難而退!!

跟住我地係張床到討論下今日有咩行程先......  傾到咁上下...

我 : 咁陣間係咪真係要叫埋佢食晏呀?

大少 : 如果唔叫佢, 又好似好衰... 但叫佢,, 又阻住我地..... 我地話去食野, 佢實話, 好呀, 去邊到食, 一齊呀! 如果我地話去行下街... 可能佢又話, 是單啦, 一齊行下囉!

我 : 下,, 咁點呀,,, 一係話我地去Supermarket買D野咋.. 無乜特別!!

大少 : 可能佢無乜野做都會話一齊去喎! 

我 : 唉,, 咁我地話去睇戲囉, 佢識做啦掛....

大少 : 睇戲都好... 佢應該唔會跟去...

我 : 不過以佢性格真係捉唔到路, 陣間又話去咪大獲!!!

大少 : 究竟有咩地方佢係無興趣去呢???  呀!!!!!  一係我地話去祈禱囉.... 我諗佢一定無興趣去....  (大少意思係話去Church)

我聽完之後,,, 係咁大笑 .... haaaaaaaaaaaaaaaa 去祈禱... 你咁都諗到.. 佢聽到實眼都'突'埋!  

最後, 我地都係自己走左去食野... 無打俾佢...heeeeeeeeeeeeee

今日同大少講, 天氣好好呀, 我想出去食brunch...揸車去到目的地咁濟,, 我又口多多話想去飲茶(因為見到尤妮斯去完香宮飲茶, 我又好想食點心呢!!) 但Abu Dhabi無香宮, 大少就話搵下有冇D中國餐廳有點心食啦... 最後幾經波折先搵到

餐廳名 - 北京樓, 我地叫左春卷, 小籠包, 乾炒牛河, 燒賣, 雙拼饅頭... 埋單約130港紙!


d燒賣皮顏色好似塑膠玩具咁..又厚,, 都唔係好敢食!


先生,, 你是不是給錯雞包子我們呀?? 小籠包的皮.... 哪..哪有那麼厚呀?? (請用普通話讀出!)

嘆完個茶, 我地周圍去行下... 由於就黎返香港,,, 加上依家周圍都大減價,,, 我要去血拼血拼...

尋日個天SUPER GOOD 呀.... 藍天與白雲係我既至愛!!! yoyo... yeah yeah!!! 

豪宅呀... 大別墅呀.... 周街都係呀..... 好想入去參觀下呀

飲完餐把鬼早茶後,, 食左個d 雙拼饅頭包到上心口,,, 夜晚返到屋企, 九點先煮左個海鮮河粉食呀... 方便又好味... 啱晒我!

有蝦啦, 蟹啦, 蜆啦, 磨菇啦, 芽菜啦, 芫茜啦...仲有魚丸添呀!

海鮮餚出既湯另舍清甜幽香..... 

待續.....


沒有留言:

張貼留言