2007年2月28日 星期三

元朗大榮華酒樓

我呢d香港區既人,, 難得入到天水圍咁遠 (講真, 真係去杜拜多過去元朗), 當然順個便去埋元朗到食好出名既"大榮華酒樓"啦!

好多時都聽人講去大榮華食飯, 等位等到好誇張... 但當日, 好好彩, 我地六點半去到, 唔洗等位, 直入就有位! 雖然係一張毫不起眼既死角位... 朋友SAM講笑話係肥滔留俾佢喎!  坐邊都好, 唔好要我等位就得!

聞名不如見面, 今次係我第一次去大榮華酒樓食飯...雖然見唔到食神滔滔, 但都不往此行!

黎到大榮華, 當然要食最出名既豬油撈飯啦!  朋友SAM叫左一客, 我無同佢一齊癲, 因為實在接受唔到食豬油撈飯... 太肥啦! 不過我都有試到味道, 果然酥香... 好味!  (咁好味, 唔怪之得肥滔咁鬼肥!)

豬油撈飯就係用肥滔至愛既頭抽 + 豬油撈成既飯... 肥滔話 : "嘩,, 阿女, 真係好有口感, 第二到食唔到呀, 食多D啦!" (設計對白)

食完睇下個砵幾咁油!

主菜有....家鄉蒸蠔砵 (味道OK, 唔算超好味!)

XO醬西芹炒豬天梯.. 第一次食豬天梯, 幾野味!

頭抽蒜片煎生蝦... 炸到連殼都食得架... D蝦肉又唔會炸到爛肉,, 依然保持鮮甜爽口彈牙! 推介之一!!

最開心係唔洗剝殼, 啱晒我呢類懶人!

金沙蟹粉扒豆苗... 清清地都好好味..

馳名奶皇馬拉糕... 超鬆軟, 又唔太甜... 好好味! 必食推介...

你地睇唔睇得出有幾咁鬆軟呀?

四餸一甜品埋單都係280咋! 以質素黎講, 一D都唔算貴!

約八點食完走人,, 仲有好多人係到等緊位..... 但事實唔止係咁樣....

仲有一堆人坐係樓梯間到等緊位!

我地兩個真係好好彩... 唔洗等位就可以食到! 感謝主!

P.S. 大家有冇去過食呀,, 介紹下有冇其他必食推介,,, 等我下次同大少可以再去試下麻.... Thank you!


沒有留言:

張貼留言