2007年3月26日 星期一

元朗B仔涼粉!

接著上一篇....話說我地食完田中個一餐豐富晚餐後,, 個個都好飽... 不過,, 我地已經特登唔叫咁多野食架啦! 因為我地次次去元朗想再去食埋B仔涼粉, 但個肚皮實在裝唔落啦, 所以次次都miss左無食... 今次, 我一早同各位講, 唔好嗌咁多野食, 我要留肚呀!!!

食完田中, 我地係元朗附近周圍行下, 促進下經濟 (我同cherry都有去買到野!), 行左一個鐘到... 落左少少格,, 又走去食B仔涼粉.... 當時約九點幾,, 又係全場爆,, 上到樓上都爆晒咁濟! 真誇張!!!

眼花撩亂既menu....

好多奇奇怪怪既甜品...

我地order左三款甜品, 一齊share!

分別有.... 遠近馳名既B仔涼粉!  超大碗.... 好好味, 好多生果又新鮮!  兩個人去都唔洗諗可以食得晒!

麥提沙紫糯米... 入面有麥提沙粒, 但紫糯米稍為硬左D... 唔列入推介食物之一

榴槤布甸... 不過不失, 但我覺得深井發記好味D... 足料D....

開餐啦.... 又食食食食食啦!!!


沒有留言:

張貼留言