2007年3月17日 星期六

Love Picture

今日係屋企玩手指玩左成日..... 悶到抽筋!

自我唔洗做野後, 我最唔鐘意係禮拜六日, 因為無人上MSN, 少人上BLOG/寫BLOG, 無線D電視劇又無得做, 街又勁多人!

今日睇返我同大少既相& vedio!! Darling,, I miss u so much........

上面張圖片係大少親筆畫俾我... 佢好好,, 特登畫瘦我...haaaaaaaaaa

大少以前不嬲係公司都好鐘意畫公仔, 係佢張枱, 紙呀,, 都好易見到... 

Darling....你好似好耐無畫公仔送俾我啦.... 我想要呀!

有時唔一定要奉上貴重禮物先算係真心真意... 一幅好普通但有心思既畫... 已經令我好sweet sweet.... Darling,, I Love YOU!


沒有留言:

張貼留言