2007年3月23日 星期五

迷你中美洲香蕉慕士餅伴脆曲奇面

尋日又去Cest Bon Cake 到學迷你中美洲香蕉慕士餅伴脆曲奇面, 感覺好好玩! 因為以前我學個D cakes好少會教用朱古力自己唧裝飾, 但呢間學校好多款既Cakes都有附設埋教整裝飾,, 所以將來要整cakes送禮, 學埋裝飾, 會生色不少!

我自己唧左七個朱古力花出黎!

接近完成!

呢塊係我特登唧黎送俾大少架....怖滿我既愛意....

Darling,,,呢件係整俾你食架,,, 我知你食唔到好失望,, 唔緊要啦, 因為我已代表你食左佢落肚.... haaaa


蛋糕結構 : 一層香蕉蛋糕, 一層香蕉Mousse, 再加炒香蕉片, 又一件香蕉蛋糕, 最後mousse 鋪面... 食落唔會太濟, 因為蛋糕唔多,, 清淡香蕉味!

一盒九件!! 好似好抵學咁,,, 我夜晚又請D朋友食(又係上次個班),,, 個個都話好味,, 不過佢地話上次荔枝凍餅好味D, 因為夠清.... 但我自己覺得呢個都好好味!!! yeah! 又成功啦..

你地覺得好味嗎?


沒有留言:

張貼留言