2007年3月20日 星期二

Tear

最近心情好似一個死左既人咁..... 無晒感覺

任何開心, 唔開心, 興奮, 失望, 心痛既感覺都無晒?

每次一合上眼, 眼淚就會慢慢流出...

(多謝大家關心....恕不回覆留言)

***************************************************************************************************

1 小時後再繼續發言!

開始覺得身理反應都有問題.... 有無人試過無啦啦會覺得心慌,, 個心突然跳得好快,, 手腳都會覺得好軟,, 有少少不自覺發抖,, 而且呼吸有點兒困難! 好恐怖...

唔洗驚, 我應該好快會無事!

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

頭先喊完,,, 心情又好返D啦!!!!!   lalalalalalalaaaaaaaaa

**************************************************************************************************

已經係4:24am....

啱啱又咸完一場,,枕頭濕了一半範圍,, 雙眼累到不得了, 怖眼紅根不特止, 仲腫左一倍大.... 原來我唔係無感覺... 我仲識喊!  眼淚唔該一次過流晒出黎啦, 唔好再陰D陰D咁... 好辛苦!

輾轉返側, 轍夜難眠,,, 感覺很不好受!

主呀! 點解我懇求既事,, 祢無實現到俾我..........

可唔可以可憐下我.... 讓我好好入睡....

希望今晚係最後一次上blog 再編輯過呢編網誌........我真係好累!


沒有留言:

張貼留言