2007年3月20日 星期二

攻城

係半夜零晨時份,,, 心情麻麻, 突然收到一份歌詞.... 令我抱腹大笑!

呢首歌叫做'攻城' , 係我個朋友自己作... 佢平時閒來都好鐘意作曲作詞自娛,, 我亦有睇過佢既作品... 不過不失!

但今次佢作呢首歌詞, 內容係講我地平時打牌既心情,,, 因為佢係我地鐵腳之一..... 而且係輸得最慘烈既頭二名! 我係第三名 >_<

就係因為咁, 我覺得呢首歌好切合我地既心情.... (雖然無聊, 但好欣賞佢咁有創意)

大家可以睇睇歌詞....

攻城

他與你和我再加一個
早晚亦陪伴也都不錯
只要圍著坐 便覓得快樂
不理會這過程長久
不管我們哪一方攻與守
到最後還是好友

閒談笑我 罵你 做戲
只不過是趣味
聯同三五知己
沒理得失 也不計較勝利
就算輸得貼地 仍不心死
因我太喜歡這攻城遊戲

我自己最鐘意尾斷... 最後兩句.... 笑死我啦!!!!  多謝你送呢首歌俾我, 你真係得我歡心!!! 下次鬆章俾牌你食下!!


沒有留言:

張貼留言