2007年3月2日 星期五

Kingtoast @ QuarryBay

Karen, 今日我去左太古坊隔離個間Cafe到食我上次介紹俾你個King Toast....

呢間cafe係旅行杜轉入去個條街到...

我為左你好鬼崇咁影左一幅室內照...heeeeeeeeeee

Tea Set $28.... 即叫即整King Toast + 一杯即磨咖啡!

呢個King Toast縮左水, 之前仲King 架,,, 依家矮左!


佢個包係用麥包, 感覺上健康少少...食完飽到上心口!!

依家睇返相先諗起我叫普通咖啡, 但佢俾左一杯cappuccino我...

我本身好鐘意食包, 所以我覺得好好味... 不過佢除左king toast仲有好多其他tea Set,,,e.g. 飛碟, 義粉, 燒粟米等...有機會可以去試下!


沒有留言:

張貼留言