2007年3月4日 星期日

衰人, 衰人, 衰人呀.....

我又要發癲啦!!!!


我好憎某君呀!!!


憎死佢呀!!


佢好Q麻煩呀!!


原本住我地隔離都夠煩,, 依家佢間屋到期, 佢見我唔係到, 話搬去我地間屋到訓幾晚, 星期三會返HK....


但你知唔知你呢幾晚係咁阻Q住晒我地傾計既時間.... 又攪到大少無攪好訓 (佢仲要好唔知醜唔訓廳, 走去同大少訓埋同一張床...頂佢個肺!)


想點呀!!!  唔好以為賓主關係已有十幾年就乜都真係無所謂啦....


平時大少已經忙到死...


想搵佢傾幾句都難...


我已經等到半夜四點啦...


我忍唔住啦! 打電話俾大少,, 問佢 : 你仲忙緊呀?


大少 : 唔係呀,, 傾緊野之麻 (把聲音壓低)


大佬呀!! 同你打工做足24小時咩.... 仲乜鬼你咁多口水架... 好Q煩呀你...


依家心情極度煩燥,, 想爆粗鬧人!  我唔係一個動不動都爆粗鬧人既人... 但我個心真係o係咁暗'小'緊你!


老細.... 你個腦係咪真係細到講遲一陣野都會失憶呀? 有咩事第日返工先講得唔得呀?


唉,, 我幾時先有返正常生活呀?


p.S 我有忍過架, 佢已經係我地到訓左兩晚, 今日係第三晚,,, 晚晚都係咁... 我先會發癲!


新黎既朋友如果唔知發生咩事可以refer返呢篇衰人嗅史


沒有留言:

張貼留言