2007年3月30日 星期五

Hong Kong Disneyland - Part 1

星期四, 同一班好朋友入迪士尼玩!!  點解無啦啦入迪士尼? 原因係有個朋友個家姐係入面做, 可以免費帶三個人入去玩, 我地只需另外購買兩張飛, 就可以一齊去玩啦!!! 同自己朋友去玩真係好開心架 ~~~

去迪士尼只須係香港站坐東涌線到欣澳站, 再轉迪士尼專車就到架啦!!

可愛既迪士尼列車....

未入去已經充滿迪士尼氣氛!!

係入場處有個大型噴水池....

今次入去, 主要唔係玩機動遊戲,, 因為都知無咩好玩.... 我地既目的係同迪士尼人物影相, 趁無乜人可以盡情係咁影相,,, 另外就係shopping啦! (因為識人有65折.... )

咁大個女第一次同到米妮影相...

當然唔少得米奇啦 ~~ 影完佢仲錫左我一啖呀!!

Eeyore...好鬼馬架! (其實都好佩服D工作人員... 佢地真係扮得好投入... 唔係就咁企係到同你影, 佢地真係會以扮邊個就會有邊個既特性出黎架...值得讚賞!!)

至Q Donald Duck.... (唔知佢地點挑選呢D人去扮?? 個個都唔高, 而且對腳係超幼!!!)

中國LOOK Daisy... 好鬼俏魂架!!!

呢兩隻唔知叫咩, 但佢地好鬼馬,, 係咁撩你跳舞, 都企唔定!!

我本身唔鐘意史迪仔, 但見到都要走埋去影啦...

至愛巴斯光年,, 見到佢真係感覺佢好有正義感!

Winnie the Pooh...好似唔夠矮喎!! Where is yr HONEY?

係商品店入面既decorate,,,感覺好舒服... 好童話世界....

其實仲有好多靚相同大家分享, 但費事你地睇到悶,, 我分幾次POST啦!!!  (呀! 我電左新髮, 大家有冇留意到呀?? heeeeeeeeeee)


沒有留言:

張貼留言