2007年1月24日 星期三

泰國 - 玩樂篇

玩樂篇 :


基本上我同大少都無乜特別去邊到玩,,, 我地去左Siam Paragon, 行下Central World, 行翟度翟...等, 好多時我地都花好多時間去搵野食...



呢到就係之前介紹過好好feel個間露天餐廳...




都係黃昏最有feel...




個到其實仲有好多其他食市,, 我諗個style都係差唔多, 大家都係sell個黃昏景&大橋




Siam Paragon .... 好鐘意D商場有好多落地玻璃, 有日光射入去....


我地喵準呢間"半島酒店"黎影, 唔知泰國半島係咪又係超貴呢?




係State Tower Sofa 位到睇風景




如果有傻佬想係到跳樓, 都幾易,, 就咁跨一步就係咁先...



呢到都係State Tower, 另一邊既露天酒巴.....




好靚既夜景.. (但都係香港靚好多)



坐酒店Shuttle Boat 出入, 都好特別!




又係好靚既藍天...



係Saphan Taksin 站到影




Siam 呢到個商場, 夜晚D燈光加埋個噴水馳都好靚...



行到無野行, 我地去左Siam Paragon 入面既 Ocean World 到行左個圈!




無乜野睇,, 比起香港海洋公園差幾萬倍... 唯一呢到D水姆靚過海洋公園.. 因為上次去海洋公園見到佢D水姆好多都死左!!






呢隻螃好大隻呀!!!! 我個心成日都掛住食, 我記得我問過大少: 唔知呢隻野煮黎食好唔好味呢?


好我努力咁諗返自己去過邊到玩, 點解好似無乜相咁...


特然醒起.. 基本上我地每日都係十點幾十一點先嘆完個早餐出門口, 第一晚半夜先到, 唔好講啦; 第二日由於大少有公事在身, 所以好早就返左酒店倍佢做野,, 第三日又係十一點先出門口, 跟住行翟度翟, 食翅, 行Ocean World... 去埋State Tower 食飯都半夜十二點;  第四日已經係last day, 我地係Hilton 晒左陣太陽, 周圍影下相, 再食個飯, 又差唔多要Pack 野走lu..... 呢個TRIP有少少蜻蜓點水, 去完個個問我做過乜, 我都講唔出??  唉... 開心既時間真係過得快, 又係時候講bye bye!



沒有留言:

張貼留言