2007年1月18日 星期四

西柚煙肉減肥餐 - Day 3

Day 3

開始習慣呢個餐... 但晚晚臨訓前都會feel到肚餓,, 可能始於都係無飯落肚. 好掛住D麪包.... 大少仲衰,,, 尋晚十二點無啦啦話好掛住我D抄飯...

佢話 : "不如我地抄個飯食囉!

"

我話:  "依家有碗熱辣辣既炒飯食, 會食得好開心架喎!"

佢話 : "我依家去煲飯咯!"

我話 : " 我唔會抄俾你食架! (忽然正經起黎 )""

佢話 : " 咁我抄俾你食呀...."

我話 : "我唔食, 要食, 你自己食啦!" (好堅決地)

佢話: "好!! 果然夠堅定,,, 試你唔到!"

大少呀,, 你都知我人生除左吃喝玩樂, 減肥係我最常參與既事.... 雖然唔係好積極,, 但你應該知道我係話左要減既時候, 我真係可以好忍得架!!! 

Breakfast :

煙肉兩塊 + 蛋兩隻 + 西柚半個

今日隻蛋轉下煎荷包蛋... 大少鐘意食D荷包蛋個黃係有少少熟... 但我覺得要煎到個黃半生熟好難... 要反一反隻蛋, 令到個黃可以掂到個獲,  但又好易攪到隻蛋穿... 攪到隻蛋煎得好樣衰!~

由於尋日login唔到入blog.. 又回覆唔到你地, 又寫唔到blog..又唔可以留言俾其他人.. 悶到發慌.... 我由大少返左工後 (大約九點), 一直訓到下午三點先起身 (因為大少要同老細去食飯, 唔返黎食, 我可以鐘意幾點食都得)

三點其實都仲可以繼續訓... 但覺得係時候起身食野,,唔好拖咁晏.........所以就好似夢遊緊咁起身... 想再試下LOG唔LOGIN到入YAHOO... 點知... 又係唔得!!!

LUNCH :

今日自己食, 求其就得, 因為唔洗特別整肉俾大少食....

沙律 (蕃茄 + 青瓜 + 橙 + 烚蛋 + 吞拿魚 + 提子 + 西油 + 沙律醬)

其實橙同提子應該係唔食得, 因為有果糖..但D提子再唔食會壞架啦,,, 你都知呢到D野幾貴... 唔想'side'野唯有食埋佢.... 點解d媽咪好多時都變左肥C奶?  就係抱住我呢個心態囉!  唔想WASTE食物麻! 明知唔得都食..唉!!!

今日無野做... 唯有乖乖地洗衫... 摺衫啦.... 我得閒到連大少D底衫都熨到銀紙咁直呀!!!

有時都會係到諗... 我日日都係咁樣生活 (起身, 煮早餐, 上網, 洗衫, 熨衫, 煮lunch, 睇書, 聽收音機, 上網, 又準備dinner , 等大少返) ... 但講真, 我又唔會覺得太悶,, 又唔會太抗拒,,,, 其實我份人真係"悶"得有點兒過份.. 過份到我自己都有D奇怪.. 點解我留左係到咁耐, 日日都係做呢D野, 但我一D都唔覺得悶!!! 好恐怖!!!

有時都想自己積極D, 學下野, 搵下野做... 但係呢個鬼地方, 又唔知可以做乜... 不過尋日大少同我講左個好消息.. 希望快D實現啦!!

好嚇人呀.... 我尋日五點係張床到睇睇下書,,,又訓著呀!!!!  點解我咁訓得架... 平時都唔係咁... 不過我有個朋友尋日同我講,,, 佢都食過呢個西柚煙肉餐... 佢話食呢個餐時個人會好累, 可能因為無澱粉質, 無乜energy 掛.. 而且會好燥,, 會生粒粒....

我都唔知係咪真係因為咁攪到我成日都想訓覺!

Dinner :

我都無idea仲可以煮D咩出黎食..... 將雪櫃所有材料都攞晒出黎.... 最後好求其咁....

焗雞翼 + 焗大菇菇兩隻 + 羊扒兩件 + 白菜牛肉滾湯 + 西柚半個


話時話, 個大菇菇擦左D牛油上去, 再加少少SALT... 原來超好味!!!


8 則留言:

  1. hmm...你都唔係好肥...做咩要減wor?   (我係個d食極唔肥o既人, d 人成日叫我食多d, 唉... 我夠想肥啦, 我就算食得多過你, 唔肥就係唔肥, 有咩辦法wor... )

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年1月18日 清晨5:51

    草菇老抽 : 你又俾我呃左啦,, 我得塊面瘦咋... 個身肥到死呀!!!  尤其過左黎杜拜呢邊, 我日又食夜又食... 唔肥有鬼!!!  我好羨慕你呀.... 不過最緊要健康就得啦,, 你又唔洗刻意增肥!!!  個包包menu 我整緊架啦,, 你等多陣呀, 唔好意思!!!

    回覆刪除
  3. 呢個餐我都食過...但我只係跟咗9日就已經減咗4磅, 之後開心到去食buffet慶祝... , 打後嘅日子都係食~食~食同食~食~食, 所以好快又肥翻, 但我無停止我呢個過份嘅行為, 因為心諗...肥咗咪食翻呢個餐囉, 實減到嘅 (一相情願), 但我其實已經肥咗好多架喇, 只係未"的起心肝"去食呢個減肥餐咋 .  

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年1月19日 凌晨1:50

    Me : 你話你已經減左好多... 咁你之前點減架.... 我由中一開始已經開始減肥, 又肥返又減肥.... 到依家都係咁肥... 我好累呀,, 只係想食自己鐘意食既野姐... 點解要咁樣對我!!!! 

    回覆刪除
  5. 我之前減嗰4磅, 咪係跟呢個西柚餐lo, 但煮法同你有好大分別, 你就參考吓我呢個煮法喇: 早餐:  半個西柚 + 烚蛋2隻 (唔食蛋黃) + 烚煙肉2片 (唔食肥肉) 午餐:  半個西柚 + 牛肉炒菜一碗 + 湯一碗 (呢個係媽媽硬要我飲嘅) 下午茶:  生果一個  eg. 李/奇異果/車厘子/木瓜/菠蘿...(適當份量) or 奶一包 or 果汁一杯  晚餐:  半個西柚 + 煎魚一塊 + 炒菜一碗

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年1月19日 清晨7:12

    Me :  睇真D你既相, 你一D都唔肥... 瘦個4磅緊係多啦... 我咁肥起碼要瘦20磅先OK呀!!!!  你食得清好多喎... 但我見有D BLOG友又食打便爐, 又出街食街外餸, 都減到喎.. 好神奇! 

    回覆刪除
  7. 每個人嘅體質都唔同, 有d天生係瘦骨精, 油浸都唔肥嘅, 我哋點"恨"得咁多啫, 總之都係靠自己"的起心肝"認認真真去減架喇!  你只係仲有8日咋, 就乖乖哋 "挨" 埋佢喇!  <== ( 奸笑 )  仲有!  我要好認真咁同你講多次...其實我...真係 " 肥肥哋" 架 .

    回覆刪除
  8. 我想問如果我日日唔係屋企食早餐,咁唔食煙肉蛋得唔得呀?

    回覆刪除