2007年1月31日 星期三

UAE Win Gulf Cup..










UAE win Gulf Cup


By M. Satya Narayan, Staff Reporter (30 Jan 2007)
 



Abu Dhabi: Hosts UAE won their first Gulf Cup when they beat neighbours Oman 1-0 in a high voltage final at the Zayed Sports City on Tuesday night.

白袍男人 VS 黑袍女人




(information copy from Gulfnews.com)

前日開始, 已經覺得好唔尋常!  星期六晚係Dubai 揸車返Abu Dhabi , 係高速公路上, 越接近Abu Dhabi, 發越好多好多車都不斷打"死火燈".... 大少仲話 "嘩, 咩事呀,,, 咁夜都咁多車.... 前面發生咩事呀? 仲乜打晒死火燈架?"

當我地都好小心翼翼咁留意路面情況... 又發覺其實公路又唔係塞到需要打晒死火燈喎?! (呢條路平時揸車係每架車都會開到170咪以上... 快到不得了) 但最奇怪既係... 車一樣開得咁順, 一樣咁得咁快,, 但又打死火燈... 大少同我都"R"晒頭, 究竟仲乜呀???

我仲問大少,, 其實死火燈係咪有第二個意思呀? 我地GET唔到呀?  一直由高速公路返家途中都不斷有車打死火燈... 大少都估到一定係UAE又有大事發生...

基本上, 呢到D人雖然對某D 野係好保守... 但對於表達自己既情感, 佢地就真係好直接.... 好似之前十二月國慶... 佢地就不斷係繁忙既大馬路上慢駛, 大呼大叫,, 係到發洩自己既興奮, 一D都唔會理會其實係阻住好多其他車... 佢地又會好唔理安全咁爬上車上訓係到揸住枝國旗 (但架車依家係正常速度行駛中!) 又或者好似除夕個日,, 佢地見到煙花盛放時, 又會話知你係條大街定馬路, 話停就停咁停左架車去欣賞煙花.... 完完全全我鐘意點就點,,, 開心咪得... (我相信佢地係無惡意.. 只係好單一咁想做自己想做既事)

尋晚晚餐時份, 不斷聽到有好多車係出面響按,, 呢種響按唔似平時揸車warn人個隻響法.. 而係好有節湊咁不斷 "呠... 呠... 呠... 呠呠呠呠.... 呠......" 好多車不約而同咁做.. 我地食完飯, 推開個窗探出望又望唔到發生咩事... 只係不斷聽到響按,, 偶然有放炮聲... 我係咁問大少.. 究竟做乜, 我好有興趣知呀!!!  大少話不如揸車出去睇下乜事!  我即刻收起好奇心話: 咪攪! 肯定塞車又塞到暈(因為經驗所得, 佢地實又慢駛歡呼!)

最後我頂唔住頸.. 上網周圍search關於DUBAI NEWS... 最後俾我發現原來....... Abu Dhabi 贏左呢個Gulf Cup... 打敗左鄰國Oman 1-0... 怪唔之得咁鬼開心啦...

對於我黎講, 真係半點都無因為佢地咁開心而開心.. 只係覺得好煩厭... 夜晚晚嘈喧巴閉! 可能我身處香港太耐... 香港係一個法治之區, 咩都講人權, 講紀律.... 你試想下如果中國贏波而有人半夜係到響按咆哮,,,,,你估有冇人會投訴你? 我都唔知.... 但我想係呢到投訴絶對唔會有人啋你!


沒有留言:

張貼留言