2007年1月18日 星期四

西柚煙肉減肥餐 - Day 4

西柚煙肉減肥餐 - Day 4

Breakfast :

煙肉庵列 + 半個西柚

呢個早餐好味!!! 

今朝大少唔肯起身.... 我係佢耳邊講左一句... 我煎左PANCAKE你食呀..... 佢雙眼立即睜大,,, 好開心咁,, 嘩, 好呀好呀,,, 即刻起身食... 但後尾我當然同佢講,,,, 講笑咋!

用左一塊切粒煎庵列.... 一塊就咁食!

今日大少又倍唔到我食Lunch... 不過好彩終於上到Yahoo Blog.... 可以上blog打發時間...

Lunch :

又係尋日個隻沙律 (蕃茄 + 青瓜 + 西蘭花 + 烚蛋 + 吞拿魚 + 西柚 + 千島醬)

好好味... 仲有一杯低B高鈣既奶奶飲.... 但我好掛住coffee 呀!

隻蛋蛋烚得啱啱好,,, 個黃仲有少少生..

今日無乜野做.... 又係到洗衫.... 睇緊老細係香港攞黎既雜誌...  (我好其待吳文忻整完容後個樣呀!!)

五點就準備煲湯材料,,, 因為食呢個餐全部都係肉... 個人應該會好燥... 所以今日煲左飛天禽蟧川貝潤肺湯,

個名係咪好勁呢!!!! 呢個湯好堅架... 功效係 : 潤肺、清肺燥熱、化痰理氣止咳....

Dinner :

飛天禽蟧川貝潤肺湯 + 蛋包牛肉炒豆角 + 西柚半個

今日我要自己一個食飯... 大少今日直踩三個會, 夜晚仲要同老細開會.... 一個人既晚餐,, 原本既我會無乜野.. 因為自己一個可以求其食... 食面又得, 食粟米片又得, 食麪包又得... 但今日..食減肥餐已經慘架啦.. 仲要一個人食... 慘上加慘!!!

求其煮D包肚野, 七點半就自己一個 ON 居居食飯... 個豆角好難食..唔知係咪太齋.. 無飯送... 食到口都wer 埋...


d豆角預得太多... 隻蛋都包唔晒! 最後都食唔晒....

個湯.... 其實係買湯包... 唔係我自己執料架, 我無咁勁呀!!! HAAAA


沒有留言:

張貼留言