2007年1月29日 星期一

Dubai - Jumeirah Beach


呢排dubai天氣都唔錯, 大少一早已經plan左放假出去Dubai沙灘行下睇日落..... 我地四點就去到沙灘到... 呢個沙灘位於Jumeirah Beach Road, 隔離就係帆船酒店... 所以除左行沙灘之外, 睇景都唔錯架!

紅色圈住個到就係我地去既沙灘... 對住個波斯灣.. D水都幾清架!

杜拜d沙係十分之幼... 尤其係沙漠個d... 訓左落去, 舒服到唔想起身, 一d都唔'吉'肉...

晏晝時份個太陽仲係好猛,, 但個天就藍到不得了, 一舊雲都無 (其實我鐘意有白雲既天多D)

我地就係咁不斷影相, 玩沙... 行沙灘.... 睇住個太陽由好猛烈一直慢慢收至變蛋黃色..個天色亦跟住轉變...

玩到六點幾, 睇住個天由好靚既黃昏景, 一直變黑... 氣溫都漸漸變凍.... 係時候走啦....

呢種咁既生活,, 好舒服呀~~~ 如果將來返到香港, 我諗都好難可以搵到一個咁少人, 個景又靚既沙灘行...

Darling, 我永遠都會記得呢一日既快樂時光!

(Remarks : 如果有興趣睇清楚d 相, 可以去相薄到欣賞... Thanks! )


沒有留言:

張貼留言