2007年1月31日 星期三

開心的一天!

今日粒菲滋好似稍有好轉.. 好開心呀

.... 不過我要多加休息.... 所以我訓到十二點半先起身...

原來咁晏... 又要準備lunch俾大少食, 但時間太趕, 唔夠時間將D雞肉溶雪,, 又訓到懵下懵下... 求其係雪櫃攞左個Pizza焗俾佢食算啦... 雖然我唔食得, 但最多咪食淨個D聽日再返焗囉...

呢個PIzza 係家樂福買架... 係三文魚&蝦蝦料... made in France (尤妮斯, 你可以買黎試下, 大少話味道不錯喎!)

 

焗前既樣... 再加幾條薯條, 無咁齋!                                           焗完出黎, 賣相還可... 再加多杯冰凍可樂..

諗住食唔晒, 點知大少一個人揸住成個食, 食食食.. 就食晒喎

好多謝

Me & 尤妮斯話我知要食多D維他命B既食物... 我睇過你俾我既資料,, 多數食穀物都可以吸收到Vit. B 架.. 所以我食左一碗全麥片當lunch!

順便減肥... 唉!

夜晚等大少放公, 我終於肯出山... 閉關左咁耐... 今日仲會休業一天唔煮飯, 出街食添...

揀左好耐,, 又唔想食飯, 又唔可以食炸雞, 又唔想食義粉... 最後我揀左Hardees 既磨菇牛肉Hamburger.. D薯條無食到呀,, 我真係好乖咁戎口!!

大少就食呢個Lamb Kebab, 我自釋做"燒羊條飯"... 呢到好興呢種飯.. 唔知係屬於黎巴聯菜定係印度菜?

小插曲一段 :

話說啱啱開始食無耐, 突然聽到一把廣東話講 : 你地慢慢食啦... 

我地抬頭一望, 原來係大少D同事... 同事J同我講 : 嘩, 你雙眼咁腫, 咁紅既...

跟住大少話: 係呀, 佢病左成個禮拜...

同事D又講: 係啦, 我都聽ANDY講你病.. 無乜事呀.... #$%!@#%%...跟住寒喧左兩句 (我個心就諗, 死啦, 俾人見到我個殘樣添...)

最後有個同事E又走出黎望住我 : 你,,, 你仲乜... (我個心已經諗佢係咪又想話我對眼仲乜咁大個黑眼圈).. 你仲乜瘦左咁多架,,, 嘩... 真係喎,, 點解架.. 成塊面"粒"晒喎$%@$$#@!.....

大少最後幫我打完場 : 係呀, 佢減肥麻, 又病... 你咁講佢會好開心架...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,我真係好開心呀!!!!!  無諗過會有人發現到我瘦左,, heeeeeee (跟住成個人飄飄然左成晚..laaa laaa... laa... )


7 則留言:

  1. 嘿嘿...... 真係好開心 ~~不過你都小心下身體!!

    回覆刪除
  2. haha !!! 証明咗係真係瘦咗好多喎.....post張相嚟睇睇喇

    回覆刪除
  3. 好美味喎 ... ... 不過好肥姐 ...

    回覆刪除
  4. 碟"燒羊條飯"咁搞嘢架.......有牛油 , 記住重要飲多d水啊

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年2月1日 凌晨2:52

    Amy : 多謝你關心呀!! 我會小心D架啦... 大家都要身體健康呀!!! Esther : 又唔係瘦左好多,, 好似你咁講, 無咁水腫掛.... 白威 : 歡迎光臨呀... 係呀, 呢到唔似香港, 如果出街食, 多數都係食煎炸烤... 所以我地多數都會自己煮飯食.. Mug 師奶 : 係呀, 舊牛油攞黎擦包架, 佢仲俾左一塊烤包... 但大少無食到... 我今日好返好多啦... 多謝關心

    回覆刪除
  6. 大少胃口都唔錯bor....你真的好好. 病緊都可以丁野俾佢食.... 我諗我食得太多kebab, 所以先喉嚨痛...

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年2月1日 清晨5:19

    尤妮斯 : 自從我過左黎之後, 大少就日益肥胖... 佢原本都無乜肚腩, 依家俾我攪到佢有個中size肚腩'突'左出黎... 尋日先係到嗌要減肥,, 今日又話想整Cheese Cake食... 我地兩個都係好鐘意食野,, 無得救!!! 呀, 我遲D介紹你去Dubai有一間幾正宗既印度餐館..個到d Kebab, Nam & 燒雞都好好味架,, 我要問下大少個地址係邊,, 遲D send俾你呀!  (不過你小心身體, 係呢到病左好麻煩...)

    回覆刪除