2007年1月16日 星期二

西柚煙肉減肥餐 - Day 2

西柚煙肉減肥餐 - Day 2

Breakfast :

煙肉兩塊 + 炒蛋兩隻 + 西柚半個

尋日食過大少煮既煙肉蛋, 發覺又並非想像中咁難食.... 今朝我就做返佢尋日整既早餐

但由於大少由尋晚頭痛痛到今朝,,攪到我心都痛埋.... 係咁擔心佢有有事... 所以煎煙肉都煎得好求其...

燶左少少囉...

尋日係supermarket 買左好多菜返黎... 今日晏晝我就切左個生菜黎整沙律.... 另外配尋日買既千島醬 (Lite)...

Lunch :

煙三文魚沙律 + 香煎King Fish + 西柚半個

呢餐食得好開心... 因為有我最鐘意食既生菜沙律同埋魚....

我同大少講,, 食多D... 食飽D... 呢餐好快會餓,, 同埋要頂到七點先有下一餐... 好慘架!!!


美味, 美味!!!! 任何沙律醬都係任食架... 我即刻買返枝我最愛既千島醬啦!


呢到賣D蕃茄分兩種.... 一種係普通貨色,, 港紙十蚊唔洗有六七粒... 但我地買個隻蕃茄係成三十幾蚊港紙, 得六七粒... 不過, 一分錢一分貨... 真係又新鮮, 又甜, 又好味!!!! 

今日終於完成左一本睇左好耐既書 <小女鞋 大背囊> 係講述一個女仔決心做backpacker,  用一年時間Working Holiday 遊澳洲... 呢本書好精采,, 因為我知我自己呢一世都唔會好似呢個女仔咁勇敢自己一個周圍遊玩.... 好佩服佢...

成個下午好遊閒咁做facial....睇另一本新書<跟世界熱戀308天>, 睇到累... 係床到小休一陣... 起身沖個熱水涼... 又差唔多六點...

Dinner :

香煎大蝦碌 + King Fish + 竹笙冬菇豆腐黃芽白滾湯


又係我好鐘意食既菜煲.... 我熱愛中菜係因為我鐘意食熱辣辣既野...

今日無尋日咁辛苦, 都算成功過左一日... 感謝主!


沒有留言:

張貼留言