2007年1月30日 星期二

超級霹靂無敵大菲滋 (摶鬥中)

我既超級霹靂無敵大菲滋依然仲係到同我糾纏不清.. 攪到我偏桃線又腫埋, 食又食唔好, 訓又訓唔好... 日日要用鹽水溂口, 仲要飲鹽水,, 成世人最憎飲鹽水, 平時生普通菲滋, 痛死都唔會屈服係鹽水手下... 但今時今日既我, 竟然幾次開口叫大少幫我沖鹽水( 我討厭鹽水討厭到連沖都唔想沖.....

)

我記得係一月二十五日, 係我個減肥餐進行到第十一日時開始生呢粒大菲滋,, 如今已是一月三十一日, 足足七日,,  我依然未好返... 稍有一丁點好轉就停步, 無繼續recover....我經已完完全全咁對呢粒菲滋投晒降....

你究竟想我點? 我連十二月係香港睇醫生剩低包消炎藥都剿返出黎食... 點解你仲咁硬頸唔肯自己摺埋彈開?

今日仲離譜... 好似廷伸到喉嚨都痛埋...

大少話如果再唔好, 要我自已先返香港睇醫生呀... 我死都唔制.. 我要你同我一齊坐飛機,, 一齊返香港過肥年呀!!!

所以我一定要快快快快快咁好返... 唔可以再俾呢粒衰野影響我正常生活呀!!!!!!

大家救救我.. 有冇咩絕招可以治掂我呢粒

千年大菲滋呀???

雖然已經放監唔洗再食減肥餐... 但呢幾日都無謂口食野... 我食完個減肥餐一樣都係繼續食沙律 (因為菲滋生係喉嚨位, 每次吞熱野都會痛到想死... 所以迫住要繼續食凍野 or 易吞d既野...) 屋企雪櫃入面個三文魚大蝦pizza...幾時先可以焗左你黎食呀??


沙律配南瓜湯.... 諗住對自己好d.. 煲多罐南瓜湯飲下, 點知飲左兩啖真係頂唔順... 好痛呀 ~~~ 放棄左!


涼拌青瓜... 凍食.. 尚可接受!

XO醬荷蘭豆炒雞柳 --- 係整俾大少食.. 我唔食得好野姐, 但佢係無辜架...


勁多瑤柱既瑤柱白粥! 

待繼...(下一篇講埋個dinner & 有recipe 提供!)


沒有留言:

張貼留言