2007年1月27日 星期六

愛的問題

最近睇見好多blog友玩緊呢個GAME 呀.... 其實我唔係好明個GAME點玩, 所以一直無奮勇參與.. 難得SULENA咁有心點名叫我玩... 我緊係開心啦.. 有野玩預埋我 ... 我都試下點名叫其他blog友玩先! 

 

其實我想知玩呢個GAME既目的係咩? 有冇玩到邊到會停 OR 只係隨便SET D問題出黎等大家互相了解大家咋?  sorry, 因為未玩過,, 好傻咁想問下...

 

填寫日期: 2007年1月28日

愛的食物:  好多喎!! 主要係甜品, 麪包, 中日意泰越乜都啱喎... 

愛的顏色: 白色, 粉紅色, 紫色, 黑色, 紅色

愛的休閒:  訓覺, 睇/寫 BLOG, 打牌, 發白日夢, shopping, 食野

愛的老師:  暫時未有

愛的歌手:  EASON CHAN

愛的電視劇:  浪漫滿屋

愛的個性:  大方,仁慈,有責任感,誠實,孝順 (即係大少既性格..heee

)

愛的口頭蟬:  哦!, 我唔制!

愛的小動作:  扁咀

愛的季節:  秋天 (因為肥, 夏天無得著小背心; 因為肥, 冬天著得多, 仲肥!)

愛過的人: 愛過&愛緊都係我父母, 大少&某一D好朋友

愛的人[男/女]:  我爸爸, 媽媽 & 大少 (三為一體, 缺一不可)

的節日:  同大少過既每一日 (Especially Travelling Days)

愛的運動:  打壁球, 游水, 打牌, Shopping

愛的定義:  好難講, 當遇到你真正愛既人的時候, 自然會知道...(其實係無定義, 愛一個人係憑感覺... 唔識講喎?!)

愛人的時間:  Start from 開始一齊, End of until I die

愛我的人:  GOD, Dad & Mum, 大少, 我相信某一些朋友係真心愛我 

我好認真咁填晒要答既問題.. 等我邀請下我D BLOG友回答下先...

Esther 菇, Amy, Mug師奶(玩左未呀?), 小窗, DEE DEE (玩唔玩呀?), 草菇老抽(得唔得閒玩呀?)... 問住咁多先啦.. 有興趣既就引用返呢個網誌玩啦!!


沒有留言:

張貼留言